تاریخ انتشار: جمعه 22 بهمن 1400 | 21:42 ب.ظ
به همت ستاد کمیته روستایی عشایری؛ جشن بزرگ انقلاب در کامفیروز برگزار شد
به همت ستاد کمیته روستایی عشایری؛ جشن بزرگ انقلاب در کامفیروز برگزار شد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی و امام جمعه موقت مرودشت گفت: جشن کمیته روستایی و عشایری با هدف معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از این دستاوردها برگزار شد.به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، ابراهیم کلانتری با بیان […]

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی و امام جمعه موقت مرودشت گفت: جشن کمیته روستایی و عشایری با هدف معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از این دستاوردها برگزار شد.
به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، ابراهیم کلانتری با بیان اینکه انقلاب اسلامی در دنیا زبانزد خاص و عام است، اظهار کرد: این انقلاب با وجود همه دشمنی هایی که برعلیه آن شده، دنیا را متحول و تحت تاثیر قرار داده است.
او بیان کرد : انقلابی که به رهبری امام راحل (ه) از سال ۱۳۴۲ حرکت کرده است از گذشته تا کنون و تا در آینده نیز پویایی خود را حفظ کرده و اقتدار ویژه ای ایجاد کرده است.
کلانتری با تاکید بر اینکه همه ما موظف هستیم از دستاوردهاو اهداف انقلاب اسلامی که به دنیا مخابره شده است، محافظت کنیم، تصریح کرد: مردم دنیا راه مقاومت و پایداری را از انقلاب اسلامی یاد گرفته اند و به آن اعتقاد دارند.
امام جمعه موقت مرودشت، با اشاره به اینکه مقاومت ایران اسلامی زبانزد عام و خاص است، ابراز کرد: دشمنان ایران به شکست خود اعتراف کرده اند و به این نتیجه رسیده اند که تحریم ها جوابگو نیستند.
وی با اشاره به فعالیت عده ای فریب خورده و هماهنگ با دشمنان در فضای مجازی اضافه کرد: این افراد عملکرد و خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی را کم ارزش جلوه داده اند و عظمت و سربلندی و وستاوردهای انقلاب را نادیده گرفته اند.
کلانتری به تلاش ها و جانفشانی های شهدای انقلاب و شهید سلیمانی در امنیت منطقه نیز اشاره و ابراز کرد: ما مدیون خون شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری هستیم و در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
جشن بزرگ انقلاب به همت کمیته روستایی عشایری و با حضور سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، و شهوندی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی فارس، مدیران، روسای ادارات، امام جمعه و بخشدار بخش کامفیروز و سایر مسئولین محلی و شهرستانی برگزار شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار