تاریخ انتشار: سه شنبه 5 بهمن 1400 | 12:13 ب.ظ
مهارت آموزی بانوان روستایی در مرودشت
مهارت آموزی بانوان  روستایی در مرودشت مسئول اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از برگزاری ۱۳ دوره آموزش مهارتی ویژه بانوان اعضا صندوق های اعتبارات خرد روستایی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، راضیه اسلام مهر اظهار کرد: در این دوره […]

مسئول اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از برگزاری ۱۳ دوره آموزش مهارتی ویژه بانوان اعضا صندوق های اعتبارات خرد روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، راضیه اسلام مهر اظهار کرد: در این دوره های آموزشی ۵۵۰ نفر از بانوان عضو صندوق ها آموزش های مهارتی در حوزه های مختلف را دریافت کرده اند.

اسلام مهر با بیان اینکه این دورههای آموزشی به صورت  سه روزه و با هدف توانمند سازی بانوان عضو صندوق ها برگزار شده است، افزود:  تولید محصولات گلخانه ای، تولید کمپوست با استفاده از بقایای گیاهی و دامی، پرورش قارچ دکمه ای، پرورش مرغ بومی، کاشت داشت و برداشت زعفران و فرآوری محصولات از موضوعات آموزشی برگزار شده است.

 او بیان کرد: در راستای اجرای دوره های مذکور بازدیدهای عملی از مزارع زعفران در حال برداشت، سایت تولید کمپوست، گلخانه های خانگی، کارگاه های تولید قارچ و کارگاه های تولید مواد و فرآوری نیز انجام شده است.

به گفته اسلام مهر؛ با برنامه ریزی و نیاز سنجی آموزشی انجام شده، تا پایان سال اعضا تمام صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی تحت پوشش از آموزشهای حضوری در قالب کارگاه آموزشی،  دوره های مهارتی و غیره بهرهمند خواهند شد.

این کارشناس هدف از اجرای این آموزش ها را ارتقای سطح بینش و دانش زنان روستایی و فراهم کردن زمینه مشارکت آنان در بخش کشاورزی و توسعه روستایی، توانمند سازی زنان روستایی جهت ارتقای سطح زندگی خانوار های روستایی عنوان کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار