تاریخ انتشار: سه شنبه 23 آذر 1400 | 13:37 ب.ظ
۳۰۰ تراکتور در نقش رستم، آماده پلاک گذاری
۳۰۰ تراکتور در نقش رستم، آماده پلاک گذاری رئیس مرکز جهاد کشاورزی نقش رستم در مرودشت از بازدید کارشناس پلیس راهور از۳۰۰ تراکتوردر روستاهای شول و فتح آباد در این منطقه خبر داد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، جهانمیر حیدری اظهار کرد: این بازدید در راستای طرح پلاک گذاری تراکتورهای […]

رئیس مرکز جهاد کشاورزی نقش رستم در مرودشت از بازدید کارشناس پلیس راهور از۳۰۰ تراکتوردر روستاهای شول و فتح آباد در این منطقه خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، جهانمیر حیدری اظهار کرد:

این بازدید در راستای طرح پلاک گذاری تراکتورهای کشاورزی و مطابق با هماهنگی بعمل امده با پلیس راهور و طی فراخوان از تراکتورداران انجام شد.

به گفته حیدری ؛ پرونده تراکتور های بازدید شده  در مرحله بعدی به منظور دریافت زوج پلاک به پلیس راهور منتقل می شود و تراکتور داران می توانند برای دریافت زوج پلاک اقدام کنند.

حیدری با تاکید بر اینکه تراکتور داران در اسرع وقت به منظور تشکیل پرونده اقدام کنند، تصریح کرد: عواقب عدم حضور تراکتور و عدم بازدید بر عهده تراکتوردار است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار