تاریخ انتشار: سه شنبه 6 مهر 1400 | 14:47 ب.ظ
تخریب گسترده تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی مرودشت
تخریب گسترده تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی مرودشت مدیر جهاد کشاورزی مرودشت از تخریب و آزاد سازی ۱۱۰ هزار متر مربع (۱۱ هکتار) تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مرودشت کاووس همتی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت اظهار کرد: ساخت و ساز غیر مجاز در این اراضی شامل دیوار کشی و قطعه بندی در روستای شمس آباد تخت از توابع شهرستان مرودشت بود که سحرگاه امروز سه شنبه ششم مهرماه با بهره گیری از یک دستگاه لودر متعلق به شهرداری تخریب و آزاد سازی شد.

به گفته او؛ عملیات تخریب با استناد به مجوز‌های قانونی و با حضور نماینده دادستان، یگان امداد نیروی انتظامی، اجرائیات شهرداری و کارکنان اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان اجرا شد.

همتی بیان کرد: در چند ماه اخیر طی عملیات‌های مختلف ۶۵ مورد از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در سطح بیش از ۱۴۰ هزار متر مربع تخریب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، با تقدیر از جدیت دادستان در مبحث مقابله با ساخت و ساز‌های غیر مجاز تخریب گسترده تغییر کاربری اراضی کشاورزی را نتیجه تعامل با دستگاه‌های ذیربط و همکاری شهرداری، راهداری و سایر ادارات ذیربط عنوان کرد و افزود: تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز اراضی تا کوتاه کردن کامل دست متصرفان در عرصه‌های کشاورزی ادامه دارد.

این مقام مسئول با تاکید بر تداوم بهره وری و استمرار اراضی کشاورزی، تصریح کرد: هرگونه تغییر کاربری و تفکیک اراضی و باغات غیر قانونی است و با توجه به اهمیت موضوع و  به استناد قانون حفظ کاربری با متخلفان برخورد می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار