تاریخ انتشار: سه شنبه 2 شهریور 1400 | 11:50 ق.ظ
پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت به مناسبت هفته دولت
پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت به مناسبت هفته دولت به گزارش سلام مرودشت، دکتر علیرضا بیات پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت.متن پیام بشرح زیر است: باسمه تعالیبی شک خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توفیقی بزرگ و عبادتی عظیم است. در چنین نظامی، دولت به […]


به گزارش سلام مرودشت، دکتر علیرضا بیات پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت.
متن پیام بشرح زیر است:

باسمه تعالی
بی شک خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توفیقی بزرگ و عبادتی عظیم است. در چنین نظامی، دولت به عنوان خدمتگزار مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است. دولتی که به عنوان یکی از عالی ترین سطوح مدیریتی وظیفه خود میداند که همواره با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود و توان خویش به مردم به عنوان ولی نعمتان خود خدمت رسانی گسترده و مطلوب ارائه و در راه پیشرفت، تعالی و توسعه روز افزون کشور گام بردارد.
هفته نخست شهریور ماه با نام و یاد شهیدان والا مقام”رجایی” و ” باهنر” مزین و به نام هفته دولت نامگذاری شده است. شهیدان رجایی و باهنر نمونه های بارز خادمین توانمند و امین مردم و مسئولین وفادار به ملت و کشور هستند که خالصانه زندگی خود را وقف مردم و نظام نمودند.
از همین روی هفته دولت نیز فرصتی مغتنم است تا راه، روش و منش این دو شهید گرانقدر در زمینه خدمت رسانی خالصانه و بی منت به مردم مورد سرمشق دولتمردان قرار گیرد.
در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) سال “تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” نامگذاری گردیده است، خدمتگزاران مردم نیز باید با مدیریت جهادی و انقلابی و با تاسی از شاخصه های ارزنده شهیدان والامقام رجایی و باهنر، بیش از پیش و با تمام توان در راستای سربلندی، عزت، اقتدار و تعالی ایران اسلامی و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گام بردارند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت و عرض تبریک و آرزوی توفیق برای جناب آقای دکتر رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و اعضاء محترم دولت انقلابی و خدمتگزار ایشان ، این هفته را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد در مجموعه دستگاههای اجرائی کشور به ویژه کارگزاران خدوم مردم در ادارات، سازمانها و دستگاههای دولتی   شهرستان شهید پرور مرودشت تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و سربلندی همگان را تحت توجهات و عنایات حضرت ولیعصر(ارواحنا فداه) در راستای تحقق آرمانهای والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از خداوند متعال مسالت دارم.
علیرضا بیات پور
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار