تاریخ انتشار: دوشنبه 18 مرداد 1400 | 09:28 ق.ظ
واکسینه شدن خبرنگاران مرودشت در برابر بیماری کرونا
واکسینه شدن خبرنگاران مرودشت در برابر بیماری کرونا رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت از اجرای واکسیناسیون خبرنگاران به مناسبت بزرگداشت هفته خبرنگار در برابر بیماری کووید ۱۹، خبرداد. به گزارش سلام مرودشت،  روح الله کریمی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت گفت: یکی از راه‌های از بین بردن زنجیره انتقال ویروس کووید ۱۹ علاوه بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، واکسیناسیون […]

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت از اجرای واکسیناسیون خبرنگاران به مناسبت بزرگداشت هفته خبرنگار در برابر بیماری کووید ۱۹، خبرداد.

به گزارش سلام مرودشت،  روح الله کریمی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت گفت: یکی از راه‌های از بین بردن زنجیره انتقال ویروس کووید ۱۹ علاوه بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، واکسیناسیون در برابر این بیماری است و با توجه به این که در آستانه بزرگداشت هفته خبرنگار قرار داریم، به پاس زحمات خبرنگاران مرودشتی در بحث اطلاع رسانی به مردم در زمینه رعایت اصول بهداشتی و همکاری با کادر درمان، مرحله اول واکسیناسیون این قشر زحمتکش با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در محل مرکز جامع سلامت خلیج فارس صورت گرفت.

او ادامه داد: خبرنگاری از مشاغل پرخطر محسوب می‌شود که بیشترین تماس و برخورد با شهروندان را در طول روز دارند، لذا ضرورت و اهمیت واکسیناسیون گروه‌های پرخطر این قشر در دستور کار قرار گرفت.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا در این شهرستان، بیان کرد: همه مردم بدانند که تزریق واکسن به معنای پایان بیماری کووید ۱۹ نیست و تا واکسینه شدن جامعه باید شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمعات، مراسم عروسی و ختم سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

او با ابراز امیدواری واکسینه شدن همه مردم، ابراز کرد: تا تاریخ ۱۵ مردادماه ۵۵۰۲۵ نفر دوز اول و ۱۰۳۲۷ نفر دوز دوم واکسن کرونا را در شهرستان مرودشت دریافت کرده اند.

کریمی از افرادی که طبق مصوبه ستاد کرونا، مشمول دریافت واکسن کووید ۱۹در سطح شهرستان مرودشت هستند، تقاضا داشت که هر چه سریعتر نسبت به تزریق واکسن خود در مکان‌های مورد نظر، حضور پیدا کنند.

ایمان شریفی، مدیرمسئول پایگاه خبری سلام مرودشت اظهار کرد: با همکاری شبکه بهداشت ودرمان شهرستان و تایید اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی مرودشت ۵۲ نفر از خبرنگاران تمامی رسانه‌های فعال در شهرستان مرودشت دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.

او ادامه داد: طی هماهنگی با اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان مرودشت از تمامی مدیران مسئول رسانه‌های رسمی شهرستان خواسته شد تا لیست خبرنگاران فعال خود را برای دریافت واکسن کرونا ارائه دهند و سپس با تایید اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی این اسامی برای دریافت به شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارائه شد و با مساعدت رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان تزریق واکسن کرونا به انجام رسید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار