تاریخ انتشار: سه شنبه 5 مرداد 1400 | 08:54 ق.ظ
دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۱۷ فقره سرقت
دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۱۷ فقره سرقت فرمانده انتظامی “مرودشت” از دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت به نقل از پلیس سرهنگ “فرشید زینلی” در گفت‌وگو  در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در بخش انتظامی سیدان، موضوع شناسایی و […]

فرمانده انتظامی “مرودشت” از دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت به نقل از پلیس سرهنگ “فرشید زینلی” در گفت‌وگو  در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در بخش انتظامی سیدان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران انتظامی بخش “سیدان” با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند، موفق شدند در این خصوص ۲ سارق را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۱۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی در نقاط مختلف بخش سیدان اقرار کردند، گفت: سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی مرودشت ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی از جمله خانه باغ‌ها، از آنها خواست برای مراقبت از اموال خود از نگهبان و تجهیزات بازدارنده از جمله دوربین مدار‌بسته استفاده کنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار