تاریخ انتشار: سه شنبه 5 مرداد 1400 | 08:50 ق.ظ
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت: نزدیک به سی هزار نفر در شهرستان مرودشت واکسن کرونا را دریافت نموده اند
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت: نزدیک به سی هزار نفر در شهرستان مرودشت واکسن کرونا را دریافت نموده اند به گزارش سلام مرودشت، دکتر علیرضا بیات پور با تاکید بر تسریع در روند واکسیناسیون در این شهرستان گفت: با افزایش مراکز واکسیناسیون و نیروهای انسانی، روند واکسیناسیون سرعت خواهد گرفت. معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با بیان اینکه در مراحل نخست واکسیناسیون، پرسنل بهداشت و درمان، جانبازان و بیماران خاص واکسن کرونا […]

به گزارش سلام مرودشت، دکتر علیرضا بیات پور با تاکید بر تسریع در روند واکسیناسیون در این شهرستان گفت: با افزایش مراکز واکسیناسیون و نیروهای انسانی، روند واکسیناسیون سرعت خواهد گرفت. معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با بیان اینکه در مراحل نخست واکسیناسیون، پرسنل بهداشت و درمان، جانبازان و بیماران خاص واکسن کرونا را دریافت نموده اند گفت: علاوه بر موارد فوق افراد بالای ۶۰سال در سه مرحله بالای ۸۵سال، بالای ۷۵ سال و بالای ۶۰ سال نوبت بندی و واکسینه شده اند.
وی اذعان داشت: تاکنون نزدیک به سی هزار نفر در شهرستان مرودشت واکسن کرونا را دریافت نموده اند. وی افزود: از این تعداد به ۲۳۲۸۹ نفر دوز اول و به ۶۵۲۵ نفر نیز هر دو دوز واکسن کرونا تزریق شده است. رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان مرودشت ادامه داد: از یک هفته قبل روند واکسیناسیون افراد بالای شصت سال در محل مصلی نماز جمعه مرودشت آغاز و هم کنون نیز در حال انجام است. دکتر بیات پور با اشاره به شیوع ویروس کرونا دلتا و افزایش موارد ابتلا، از مردم فهیم شهرستان خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به فاصله گذاری اجتماعی به قطع زنجیره انتقال ویروس و مقابله با این بیماری شوم کمک کنند. وی ابراز امیدواری کرد با ادامه واکسیناسیون و تسریع روند انجام آن، کلیه مردم شریف شهرستان مرودشت هرچه سریعتر در مقابل بیماری کووید۱۹ واکسینه شوند.
وی متذکر شد که مردم عزیز باید به این موضوع توجه داشته باشند که زدن واکسن کرونا به معنای ایمنی کامل در مقابل این ویروس و عدم ابتلا به بیماری نیست و افرادی که موفق به زدن واکسن میشوند نباید نسبت به این بیماری بی تفاوت شده و کماکان باید تا زمان اعلام عادی شدن شرایط از طرف مراجع رسمی برای حفظ سلامت خود و دیگران پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.
فرماندار ویژه شهرستان مرودشت همچنین افزود: سلامت و حفظ جان مردم در اولویت اول قراردارد و تا زمانی که ناچار نشویم به هیچ عنوان به دنبال تعطیلی اجباری هیچکدام از اصناف وکسبه و مراکز تفریحی و ورزشی نیستیم و اگر بازاریان محترم و اصناف و مردم شریف تلاش نمایند که برای حفاظت از سلامت جسم و جان خود و دیگران خویش را ملتزم به رعایت پروتکل های بهداشتی مربوطه نمایند قطعا با امنیت و آرامشی که به وجود خواهد آمد هم کسبه و اصناف و هم مردم عزیز با خیال راحت و به طور عادی به فعالیت ها و زندگی روزمره خود خواهند پرداخت. وی تاکید کرد: دستیابی به این وضعیت مطلوب مستلزم همکاری یکپارچه و مشترک مردم عزیز و کسبه و اصناف و مراقبت و نظارت مطلوب واحدهای بهداشتی و مسئولین صنوف مختلف و اتحادیه اصناف خواهد بود و امیدواریم در این رابطه هم شهرستان مرودشت به عنوان یک شهرستان بهداشتی نمونه و الگو نه تنها در سطح استان بلکه در سطح کشور مطرح شود، کما اینکه تاکنون هم با توجه به تلاشها ،برنامه ها و مراقبت های به موقعی که از سوی دستگاههای متولی و با همکاری مردم عزیز صورت گرفته همواره شهرستان مرودشت نسبت به سایر شهرستانهای استان در موضوع مبارزه ، مهار و درمان بیماری کرونا از وضعیت بهتری برخوردار بوده است./روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار