تاریخ انتشار: پنجشنبه 13 خرداد 1400 | 10:02 ق.ظ
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت:جوجه ریزی بالغ بر ۷۶۳ هزار قطعه مرغ گوشتی در مرودشت
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت:جوجه ریزی بالغ بر ۷۶۳ هزار قطعه مرغ گوشتی در مرودشت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از جوجه ریزی ۷۶۳ هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ گوشتی از ابتدای اردیبهشت ماه در این شهرستان خبر داد.به گزارش سلام مرودشت، کاووس همتی اظهار کرد: بر حسب میزان جوجه ریزی، پیش بینی می شود ۲۶oo تن مرغ تا پایان تیرماه تولید و به بازار عرضه شود.همتی با بیان اینکه […]


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از جوجه ریزی ۷۶۳ هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ گوشتی از ابتدای اردیبهشت ماه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت، کاووس همتی اظهار کرد: بر حسب میزان جوجه ریزی، پیش بینی می شود ۲۶oo تن مرغ تا پایان تیرماه تولید و به بازار عرضه شود.
همتی با بیان اینکه در حال حاظر یک میلیون و ۲۶۰ هزار قطعه مرغ در ۳۸ واحد مرغداری صنعتی در شهرستان موجود است، افزود: مرغ موجودی به مرور به بازار عرضه خواهد شد.
او بیان کرد: مرغ تولید شده به دو کشتارگاه موجود در شهرستان و کشتارگاه های شهرستان شیراز ارسال می شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت تصریح کرد: بازدید و ثبت جوجه ریزی در سامانه GIS، بازدید هفتگی به منظور راستی آزمایی و پایش مرغدارای های جوجه ریزی شده، ترغیب مرغداران به منظور حمل مرغ های آماده کشتار، نظارت شبانه بر کشتارگاه ها و نظارت مستمر بر توزیع مرغ در سطح شهر از اقدامات مشترک ادارات جهاد کشاورزی، دامپزشکی و صمت در راستای تولید و توزیع مرغ است.
این مقام مسئول یادآور شد: این شهرستان دارای ۵۶ واحد پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت یک میلیون و ۶۱۶ هزار و ۳۰۰ قطعه در دوره و تولید ۱۳ هزار تن مرغ زنده در سال است.روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار