تاریخ انتشار: شنبه 11 اردیبهشت 1400 | 12:58 ب.ظ
پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت به مناسبت ١٢اردیبهشت روز معلم
پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت به مناسبت ١٢اردیبهشت روز معلم به گزارش سلام مرودشت، رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در پیامی فرارسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان تبریک گفت.متن پیام به شرح زیر است:باسمه تعالیمعلمی تجلی عشق، ایثار و فداکاری و نامی پرافتخار و زیبنده مردان و زنانی ست که رسالت خطیر و […]


به گزارش سلام مرودشت، رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در پیامی فرارسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
باسمه تعالی
معلمی تجلی عشق، ایثار و فداکاری و نامی پرافتخار و زیبنده مردان و زنانی ست که رسالت خطیر و الهی انبیاء در تعلیم و تربیت انسانها را وظیفه و هدف والای خویش میدانند. بی شک تعالی، رشد و توسعه هر جامعه ای در گروی آموزش و پرورش مناسب و صحیح و تربیت و تهذیب نفوس است و از همین روی معلمان را باید طلایه داران توسعه و پیشرفت تمام کشورها و جوامع دانست.
دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت متفکر و فیلسوف عالی مقام و استاد فرزانه « شهید آیت اله مرتضی مطهری » به نام معلم مزین گشته است. روزی که زمان مغتنمی است برای گرامیداشت و تبیین منزلت و جایگاه رفیع معلمان فرهیخته، دلسوز و متعهدی که جهادگرانه در سنگر تعلیم و تربیت مبارزه میکنند.
این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره استاد فرزانه حوزه و دانشگاه، شهید آیت الله مرتضی مطهری و همه شهدای والامقام فرهنگی، ۱۲ اردیبهشت ماه؛ روز معلم و هفته بزرگداشت مقام معلم را به محضر تمامی معلمان، اساتید و تمامی تلاشگران و مجاهدین عرصه دانایی و دانش و بخصوص فرهنگیان و مردم فرهنگ دوست و فرهنگ پرور شهرستان مرودشت تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات همگی این عزیزان را در ضل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و در مسیر رشد، بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
رهام پیکری
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت/روابط عمومی فرمانداری ویژه مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار