تاریخ انتشار: پنجشنبه 26 فروردین 1400 | 17:38 ب.ظ
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: بازار مرغ در مرودشت ساماندهی می شود
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: بازار مرغ در مرودشت ساماندهی می شود مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تشکیل قرارگاه ساماندهی مرغ با هدف تنظیم بازار، قیمت و تامین مرغ در این شهرستان خبر داد.به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی اظهار کرد: کنترل بازار، نظارت بر توزیع، میزان توزیع ، تامین مرغ و فروش با نرخ مصوب از اهداف این قرار گاه است.به گفته رحیمی، بر اساس […]


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تشکیل قرارگاه ساماندهی مرغ با هدف تنظیم بازار، قیمت و تامین مرغ در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی اظهار کرد: کنترل بازار، نظارت بر توزیع، میزان توزیع ، تامین مرغ و فروش با نرخ مصوب از اهداف این قرار گاه است.
به گفته رحیمی، بر اساس مصوبات این ستاد تیم بازرسی متشکل از ادارات جهاد کشاورزی، صمت و دامپزشکی به صورت روزانه از کشتارگاه ها و مراکز توزیع عمده و خرده موجود در سطح شهرستان بازدید می کنند.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه قطعه بندی و بسته بندی مرغ ممنوع است، خاطر نشان کرد: متخلفان در زمینه قطعه بندی و بسته بندی مرغ که افزایش قیمت مرغ را در پی دارد به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه به منظور تامین مرغ نیز اقداماتی در حال انجام است، تصریح کرد: نظارت بر جوجه ریزی، الزام واحد های مرغداری نزدیک به ۵۰ روزه گی به بارگیری و حمل به کشتارگاه نظارت بر تخلیه، کشتار، ثبت جوجه ریزی در gis دامپزشکی پس از بازدید مشترک ادارات ذیربط و ترغیب مرغداران به جوجه ریزی مجدد از جمله این اقدامات است.
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت یادآور شد: بر اساس مصوبات قرارگاه مرغ کشور، قیمت مرغ زنده در زمان تحویل به کشتارگاه ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان است و کشتارگاه‌ها هم باید مرغ را با قیمت ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان تحویل عمده فروشی‌ها بدهند و عمده فروشی‌ها هم با قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به خرده فروشی‌ها عرضه کنند و هر قیمتی غیر از این تخلف محسوب می شود./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار