تاریخ انتشار: دوشنبه 23 فروردین 1400 | 15:55 ب.ظ
شروع گشت ویژه بازرسی جهت نظارت بر اجرای مصوبات ستاد کرونا و محدودیت های پیشگیری از کرونا
شروع گشت ویژه بازرسی جهت نظارت بر اجرای مصوبات ستاد کرونا و محدودیت های پیشگیری از کرونا در حال حاضر کنترل شیوع بیماری کووید ۱۹ در جامعه از اولویت های اصلی در سطح شهرستان مرودشت می باشد و اجرای دستورالعمل ها و مصوبات ستاد کرونا از سوی کسبه، بازاریان و شهروندان در پیشگیری از همه گیری این بیماری کمک شایانی خواهد کرد. به گزارش سلام مرودشت، رئیس این اداره از شروع گشت […]

در حال حاضر کنترل شیوع بیماری کووید ۱۹ در جامعه از اولویت های اصلی در سطح شهرستان مرودشت می باشد و اجرای دستورالعمل ها و مصوبات ستاد کرونا از سوی کسبه، بازاریان و شهروندان در پیشگیری از همه گیری این بیماری کمک شایانی خواهد کرد.

به گزارش سلام مرودشت، رئیس این اداره از شروع گشت مشترک بازرسی از اصناف با همکاری شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و اتاق اصناف خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان مرودشت و لزوم نظارت ویژه بر اجرای پروتکل های بهداشتی و همچنین رعایت محدودیت های اعلام شده، این گشت مشترک در حال اجرا می باشد.

محمد پرویزی بیان کرد: تغییر وضعیت رنگبندی شهرستان به قرمز و فعالیت گروه یک و لزوم تعطیلی مشاغل گروه ۳،۲ و ۴، به منظور کاهش ترددها ضمن قدردانی از همراهی همیشگی اصناف و بازاریان،در این برهه نیز انتظار همراهی این قشر زحمت کش به منظور حفظ سلامت خود و مردم را داریم.

رئیس اداره صمت مرودشت از شهروندان خواست،شکایات خود را در زمینه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و باز بودن اصنافی که در گروه مشاغل ۳،۲ و ۴ قرار دارند را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند./روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار