تاریخ انتشار: دوشنبه 16 فروردین 1400 | 14:17 ب.ظ
قطعه بهاردرخانه فرهنگ و هنر سیدان
قطعه بهاردرخانه فرهنگ و هنر سیدان به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت هنر جویان موسیقی خانه فرهنگ و هنر سیدان در اولین فعالیت سال نو، تمرین قطعه بهار را در قالب گروه نوازی آغاز نمودند.قطعه بهار، با سرپرستی بابک زارع و همراهی سعید کوشکی وهنرجویان خانه فرهنگ و هنرسیدان، در آغاز بهار ۱۴۰۰اجرا شد. صابرسجادیان مسئول […]

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت هنر جویان موسیقی خانه فرهنگ و هنر سیدان در اولین فعالیت سال نو، تمرین قطعه بهار را در قالب گروه نوازی آغاز نمودند.قطعه بهار، با سرپرستی بابک زارع و همراهی سعید کوشکی وهنرجویان خانه فرهنگ و هنرسیدان، در آغاز بهار ۱۴۰۰اجرا شد.


صابرسجادیان مسئول خانه فرهنگ سیدان فصل بهار را فصل جوشش احساس ها به ویژه برای هنرمندان موسیقی دانست که در آن ازطبیعت الهام گرفته ودرآوا،نوا،نغمه وصدای سازها پدیدارمی شود.
وی در ادامه گفت: با توجه به فعالیت های آموزشی موسیقی در شهرسیدان درسال های اخیرموجب شناخت استعداد ها وعلاقمندان این رشته در شهربا فرهنگ و هنر دوست سیدان شده وقصد داریم با تمرین های مستمردر آینده شاهد تولید آثار و اجراها برای عموم باشیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار