تاریخ انتشار: پنجشنبه 29 آبان 1399 | 18:37 ب.ظ
نشست روسای اداره فرهنگ ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان مرودشت
نشست روسای اداره فرهنگ ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان مرودشت به گزارش سلام مرودشت، در نشستی روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره میراث فرهنگی شهرستان در مورد گسترش روابط و تعاملات بین دو اداره گفتگو و تبادل نظر کردند. در این نشست عبدالصمد سلیمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : واژه ” میراث در ا بتدای نام اداره میراث فرهنگی ،صنایع […]

به گزارش سلام مرودشت، در نشستی روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره میراث فرهنگی شهرستان در مورد گسترش روابط و تعاملات بین دو اداره گفتگو و تبادل نظر کردند.

در این نشست عبدالصمد سلیمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : واژه ” میراث در ا بتدای نام اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری وظیفه ای این اداره در میراث داری ، صیانت ، حفظ و نگهداری آنچه از گذشته به عنوان هویت های فرهنگی به ما رسیده است را دو چندان کرده تا به عنوان امانتداران آن را به نسل های دیگر تحویل نمایند.

سلیمانی افزود : در دنیای ارتباطات امروزی ما شاهد برداشته شدن مرزها هستیم و فرهنگ ی می تواند معرف هویت ملی یک کشور باشد که در پاسداشت و میراث داری با برنامه و کار شناسانه عمل کند.

وی گفت: دو اداره هم خانواده که قبلا در یک وزارتخانه انجام وظیفه داشته اند ، گسترش روابط، همکاری، تعام ل ومشارکت در هم افزایی انجام امور محوله کار سخت و دشواری نیست و می توان با شناخت ظرفیت ها و تبادل تفاهم نامه به دور از هر گونه موازی کاری و با برنامه ریزی کارشناسانه در دستیابی به اهداف تعیین شده دست یافت.

سلیمانی در ادامه با اشاره به اینکه هر دو اداره دارای گستردگی حوزه فعالیت فرهنگی هستند افزود : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مثل گذشته آمادگی هر گونه همکاری با اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری را دارد.

بهمن مردانی رئیس اداره میرا ث فرهنگی شهرستان مرودشت در ابتدا مسئولیت سلیمانی در مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت را تبریک گفته و با اشاره به اینکه مجموعه جهانی تخت جشمید و دیگر آثار باستانی و تاریخی در این شهرستان قرار دارد ، در کنار حفظ وحراست این میراث ارزشمند وظایف دیگری در حوزه فرهنگ و هنر مخصوصا صنایع دستی بر عهده این اداره می باشد که نشان از گستردگی وظایف و امور محوله این اداره است.

مردانی افزود: در سال های گذشته برنامه های مختلفی را با مجموعه فرهنگ وارشاد اسلامی در م جموعه تخت جمشید برگزار کرده ایم که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت است که این همکاری و مشارکت همچنان در جهت تعامل هم افزایی ادامه خواهد داشت .

روستا کارشناس صنایع دستی اداره میراث فرهنگی با اشاره به ارتباط های گذشته با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در انجام رویداد های مشترک فرهنگی ، گزارشی از فعالیت ها ی حوزه صنایع دستی درصدور مجوزها، کارت مربیگری و صنعتگری ، تشکیل بانک اطلاعاتی هنرمندان صنایع دستی ، رشته های جدید صنایع دستی و کارگاهی آموزشی ارایه و سپس خواستار ادامه تعاملات و همکاری بین دو مجموعه شد ./ روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار