تاریخ انتشار: شنبه 29 شهریور 1399 | 11:19 ق.ظ
خرید ۱۵۰۰ تن کود با استفاده از اپلیکشن مزرعه در مرودشت
خرید ۱۵۰۰ تن کود با استفاده از اپلیکشن مزرعه در مرودشت مدیر جهاد کشاورزی مرودشت ازخرید و توزیع  بالغ بر ۱۵۰۰تن کود اوره در سال زراعی ۱۴۰۰_ ۱۳۹۹، به صورت اینترنتی  و با استفاده از “اپلیکشن مزرعه برکت”در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی با بیان اینکه توزیع کود اوره زراعت های پائیزه در این شهرستان در سال جاری به صورت انلاین […]

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت ازخرید و توزیع  بالغ بر ۱۵۰۰تن کود اوره در سال زراعی ۱۴۰۰_ ۱۳۹۹، به صورت اینترنتی  و با استفاده از “اپلیکشن مزرعه برکت”در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی با بیان اینکه توزیع کود اوره زراعت های پائیزه در این شهرستان در سال جاری به صورت انلاین انجام می شود، اظهار کرد: تعاونی های روستایی، تولید و بخش خصوصی در توزیع کود با استفاده از این اپلیکشن دخیل هستند.

رحیمی با بیان اینکه ۳۳ عامل توزیع نهاده کارخرید و توزیع  کود را انجام می دهند، افزود:  تعاونی تولید جونکی، قاسم آباد درودزن و شهید محمودی  تاکنون بهترین عملکرد را در خرید و توزیع کود داشته اند.

به گفته او؛ شناسایی و ثبت اطلاعات سطح زیر کشت محصولات شتوی در سال زراعی جدید  در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی شرط دریافت کود از طریق اپلیکشن مزرعه است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در آستانه کشت محصولات پاییزی قرار داریم افزود: متاسفانه آمار خرید در بعضی از بخش ها کمتر است که با برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی صورت گرفته ، آمار خرید افزایش می یابد.

وی افزود: اپلیکیشن مزرعه برکت با هدف ارائه خدمات بدون واسطه و آنلاین به بهره برداران طراحی  شده و گامی در راستای دولت الکترونیک است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت خاطرنشان کرد: شفافیت در ارائه خدمات و توزیع نهاده ها، حذف واسطه گری ،کاهش مراجعات بهره‌برداران به مراکز خدمات و مدیریت های جهاد کشاورزی و کاهش هزینه ها از مزایای این طرح است.

وی با تاکید بر لزوم آشنایی بهره برداران با اپلیکشن مزرعه برکت و نحوه خرید از طریق سامانه یادآور شد:  بهره‌ برداران بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به  آدرس  http://Www.Mazraeh-barakat.ir با همکاری مدیران پهنه نسبت به خرید کود مورد نیاز خود اقدام کنند.

در شهرستان مرودشت  سالانه بیش از ۹۰ هزار هکتار محصولات شتوی شامل گندم، جو، و کلزا کشت می شود./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار