تاریخ انتشار: شنبه 27 اردیبهشت 1399 | 09:42 ق.ظ
امام جمعه مرودشت در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت
امام جمعه مرودشت در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت امام جمعه مرودشت در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت متن پیام حجت الاسلام مهدی آقائی امام جمعه مرودشت ،به شرح ذیل می باشد: جهان امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی و شفافیت است و همه ابزارها و دانش بشری برای رسیدن بیشتر به این دو عنصر مهم […]

امام جمعه مرودشت در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت
متن پیام حجت الاسلام مهدی آقائی امام جمعه مرودشت ،به شرح ذیل می باشد:
جهان امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی و شفافیت است و همه ابزارها و دانش بشری برای رسیدن بیشتر به این دو عنصر مهم به کار گرفته می شود.
سازمان های امروزی نیز برای بقا نیازمند آگاهی یابی و آگاهی دهی هستند تا از طریق ترویج آگاهی و تولید و نشر دانش، امنیت ذهنی و روانی و حتی فضای فیزیکی مخاطبان خود را که ما به عنوان شرکای اجتماعی می نامیم، تامین کنند.
سازمان ها باید اطلاعات موجود را با توسل به شیوه و ابزاری در اختیار مخاطبان و ذینفعان خود قرار دهند که علاوه بر تامین امنیت بتواند هرچه بهتر و بیشتر موجب اعتمادافزایی آن ها شده و در این مسیر پرپیچ و خم بتواند ارتقا و کارآمدی درون سازمانی را نیز در جهت پیشبرد اهداف مهم سازمان سبب شود.
سازمان های پیشرو، روابط عمومی را به عنوان اتاق فکر مدیران و مدیریت افکار عمومی قلمداد می کنند و با در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز مسیر شفافیت و اطلاع رسانی را برای ایشان هموارتر می سازند.
ره‌آورد همۀ این دانش، آگاهی، اعتماد سازی و امنیت روانی باید از کانال حوزه ارتباطات و روابط عمومی گذر کند و این یک دستورالعمل حیاتی در جهان مدیریت سازمان های بزرگ است.
در اهمیت وظیفه و جایگاه روابط عمومی ها همین بس که مولای متقیان علی (ع) در فرمان خود به مالک اشتر، او را به افکار عمومی مردم توجه می دهند و افکار توده مردم را تکیه گاه دین و جامعه اسلامی بر می شمرند.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرودشت، نیز با اشاره به شعار هفته روابط‌عمومی در سال ۹۹ که با عنوان «روابط‌عمومی هوشمند، انسان سالم، جامعه سالم» نامگذاری شده است، اظهار داشت: تبلیغ و ترویج دستاوردهای ارتباطات سالم در یک جامعه از وظایف قطعی روابط‌عمومی و از شاخص‌های پیشرفت و توسعه است.
اینجانب ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، امیدوارم تعهد، تخصص و پشتکار دست اندرکاران این حوزه به خصوص در سطح شهرستان مرودشت، در مسیر عمل به آرمان شفافیت، آگاهی رسانی و اعتمادسازی و فسادستیزی و خدمت به جامعه هدف بیش از گذشته مثمر ثمر و اثرگذار باشد.
مهدی آقائی-امام جمعه مرودشت/ روابط عمومی امام جمعه
۲۷اردیبهشت ماه۱۳۹۹

برچسب‌ها:
آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار