تاریخ انتشار: سه شنبه 21 آبان 1398 | 12:35 ب.ظ
فرماندار مرودشت خبر داد: اختصاص ١۵میلیارد تومان جهت توانمندسازی محلات کم برخوردار
فرماندار مرودشت خبر داد: اختصاص ١۵میلیارد تومان جهت توانمندسازی محلات کم برخوردار شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرودشت تشکیل جلسه داد. به گزارش سلام مرودشت  جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، با حضور فرماندار مرودشت و دبیر ستاد مواد مخدر استان فارس برگزار شد. رهام پیکری، معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت، مواد مخدر و اعتیاد را سرمنشاء بسیاری از آسیب های اجتماعی مانند طلاق، […]

شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرودشت تشکیل جلسه داد.


به گزارش سلام مرودشت  جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، با حضور فرماندار مرودشت و دبیر ستاد مواد مخدر استان فارس برگزار شد.

رهام پیکری، معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت، مواد مخدر و اعتیاد را سرمنشاء بسیاری از آسیب های اجتماعی مانند طلاق، کودک آزاری و… دانسته و افزود: کلیه ادارات و دستگاه ها با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیلی که دارند باید در جهت فرهنگسازی و ترویج تبعات منفی مواد مخدر و پیشگیری از این معضل اجتماعی استفاده کنند.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان تصریح کرد: کمیته های سه گانه فرهنگی و آموزش، مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر و روانگردان و کمیته پیشگیری،درمان و کاهش آسیب های اجتماعی، متشکل از اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، در این حوزه، اقدامات بسیار خوبی را انجام داده اند که گزارش عملکرد آنها در این جلسه ارائه گردید.

او ادامه داد: بسیاری از آسیب های اجتماعی من جمله اعتیاد و توزیع مواد مخدر در محلات کم برخوردار و کم تر توسعه یافته بصورت گسترده تری وجود دارند و به همین دلیل مبلغی بالغ بر پانزده میلیارد تومان از محل اعتبارات محلات کم برخوردار، به منظور توانمندسازی محلات آسیب پذیر شهرستان اختصاص یافته و تاکنون اقدامات بسیار خوبی نیز در این زمینه انجام شده است.

در ادامه این جلسه، ابراهیمی، دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس اظهار داشت: با توجه به شرایط اجتماعی مرودشت، اقدامات بسیار خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر انجام شده که نشان از عزم جدی شورای هماهنگی شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم مشکلاتی که در کشور وجود دارد، جلسات مبارزه با مواد مخدر کشور، شخصا توسط مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) اداره میشود که نشان دهنده عنایت و توجه ویژه ایشان به بحث مبارزه با مواد مخدر است.

ابراهیمی با اذعان به اینکه دشمن تاکنون در حوزه های بسیاری سعی در ضربه زدن به کشور و نظام داشته است گفت: متاسفانه استعمار جهانی و دشمنان نظام در حوزه مواد مخدردارند به اهداف خود که آلوده کردن جامعه به اعتیاد است دست می یابند.

او مهمترین اقدام را ایجاد حساسیت نسبت به موضوع مواد مخدر در جامعه و ادارات دانسته و اظهار داشت: باید مانند یک بیماری مهلک مانند وبا و طاعون با مواد مخدر برخورد شود و باید توجه داشت که اعتیاد جوانان کشور را هدف قرار داده و اگر جوانان یک کشور را از آن بگیریم دیگر هیچ آینده روشنی برای آن کشور باقی نخواهد ماند./ روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار