تاریخ انتشار: یکشنبه 19 آبان 1398 | 12:51 ب.ظ
فرماندار مرودشت: از تمام ظرفیت‌ها در جهت اعتلای حوزه آموزش، استفاده میکنیم .
فرماندار مرودشت: از تمام ظرفیت‌ها در جهت اعتلای حوزه آموزش، استفاده میکنیم . جلسه هیئت امنای پژوهش سرای دانش آموزی فارابی با حضور فرماندار مرودشت به گزارش سلام مرودشت  جلسه هیئت امنای پژوهش سرای دانش آموزی فارابی، با حضور رهام پیکری، معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت برگزار شد. پیکری با تاکید بر اهمیت وجود فضاهای علمی و آموزشی جهت رشد و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان گفت: علیرغم اینکه […]

جلسه هیئت امنای پژوهش سرای دانش آموزی فارابی با حضور فرماندار مرودشت

به گزارش سلام مرودشت  جلسه هیئت امنای پژوهش سرای دانش آموزی فارابی، با حضور رهام پیکری، معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت برگزار شد.

پیکری با تاکید بر اهمیت وجود فضاهای علمی و آموزشی جهت رشد و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان گفت: علیرغم اینکه دانش آموزان با استعداد و نخبه بسیاری در شهرستان مرودشت مشغول به تحصیل هستند، اما متاسفانه در بسیاری از مدارس، فضاهای آموزشی، آزمایشگاهی و علمی مناسبی جهت استفاده آنها وجود ندارد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان افزود: پژوهشکده‌ها، می‌توانند خلاء وجود فضاهای آموزشی را تا میزان بسیاری پر کنند.

وی با تاکید بر لزوم مناسب سازی ساختمان و به روز رسانی تجهیزات و امکانات پژوهش سرا تصریح کرد: علیرغم تمامی مشکلات و موانع موجود در بحث توزیع بودجه، اما در اعتبارات توازن منطقه‌ای شهرستان، مبلغی را به دو پژوهش سرای مرودشت اختصاص خواهیم داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان اظهار داشت: در جهت تحقق اهداف علمی و آموزشی و آنچه که شایسته مردم فهیم و با فرهنگ مرودشت و استعدادهای شهرستان است، باید از تمام ظرفیت‌ها در جهت اعتلای حوزه آموزش، استفاده کنیم ./روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت،

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار