تاریخ انتشار: شنبه 11 آبان 1398 | 11:02 ق.ظ
مراسم صبحگاه پدافند غیرعامل شهرستان مرودشت برگزار شد .
مراسم صبحگاه پدافند غیرعامل شهرستان مرودشت برگزار شد .  مراسم صبحگاه پدافند غیرعامل شهرستان با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه مرودشت و جمعی از مسئولین و اعضای شورای پدافند غیر عامل در دبیرستان دخترانه شاهد برگزار شد . به گزارش  ” سلام مرودشت ” محمد کریم میرزایی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه مرودشت اظهار داشت: اندکی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب […]

 مراسم صبحگاه پدافند غیرعامل شهرستان با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه مرودشت و جمعی از مسئولین و اعضای شورای پدافند غیر عامل در دبیرستان دخترانه شاهد برگزار شد .


به گزارش  ” سلام مرودشت ” محمد کریم میرزایی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه مرودشت اظهار داشت: اندکی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، قدرت‌های جهان به سرکردگی رژیم بعثی عراق به کشور ما حمله نمودند اما با مقاومت دلاورانه و ایثارگرانه جوانان غیور میهن بزرگ اسلامی، قدرت آنها در هم شکست.

وی افزود: امروز دشمن دیگر به صورت رو در رو نمی جنگد، بلکه با استفاده از نقاط ضعف ما به دنبال وارد کردن ضربه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.

میرزایی اذعان داشت: پدافند غیرعامل، نحوه پیشگیری از بروز آسیب و مقابله با ترفندهای دشمنان است و همه افراد جامعه وظیفه دارند اصول آن را فرابگیرند .

معاون سیاسی فرمانداری ویژه مرودشت که در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد سخن می گفت، با بیان اینکه امروز دشمن جوانان را هدف قرار داده است گفت: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، آسیب پذیرترین حوزه در خانواده‌ها و جامعه است باید در راستای استفاده از آن سواد و آگاهی لازم را در این خصوص فرا بگیریم.

وی تصریح کرد: شما دانش آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور باید هوشیار و بیدار باشید چرا که در آینده چرخ اقتصاد، فرهنگ و سیاست کشور در دستان شما خواهد بود.

میرزایی با تاکید بر اینکه جانبازان و شهدای گرانقدر، دین خود را در قبال نظام و کشور ادا کرده‌اند گفت: امروز نوبت شماست تا با تحصیل و آگاهی، از دستاوردهای انقلاب و شهدا پاسداری کنید .


گفتنی است هفته پدافند غیرعامل از هشتم تا چهاردهم آبان ماه بوده و در طول این هفته برنامه های آموزشی و عملیاتی در سطح کشور و شهرستان برگزار می شود./روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار