تاریخ انتشار: شنبه 4 آبان 1398 | 14:43 ب.ظ
بسیج تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی جهت رفع موانع تولید و سرمایه گذاری
بسیج تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی جهت رفع موانع تولید و سرمایه گذاری معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت تاکید کرد: بسیج تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی جهت رفع موانع تولید و سرمایه گذاری.  معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت از کارخانه آب معدنی پارس بازدید کرد  به گزارش “ پایگاه خبری تحلیلی خبر آفتاب ”  رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت، به منظور بررسی مسائل […]

معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت تاکید کرد:

بسیج تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی جهت رفع موانع تولید و سرمایه گذاری.
 معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت از کارخانه آب معدنی پارس بازدید کرد 
به گزارش “ پایگاه خبری تحلیلی خبر آفتاب ”  رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت، به منظور بررسی مسائل و مشکلات کارخانه آب معدنی پارس به اتفاق معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و جمعی از مدیران ادارات شهرستان از این واحد تولیدی بازدید به عمل آورد.
پیکری در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در راستای جلسات کارگروه رفع موانع تولید و سرمایه گذاری و به منظور بررسی و رفع مشکلات و موانع موجود، از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بازدید به عمل می‌آوریم.

وی افزود: در این بازدیدها راهکارهایی به منظور توسعه شهرستان ارائه شده ومسائلی مانند علل کاهش یا توقف فعالیت واحدهای تولیدی با حضور مدیران ادارات ذیربط، به منظور رفع موانع، مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: همه مدیران و روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند تمامی امکانات و توان خود را در جهت حمایت از بخش تولید و صنعت، رونق سرمایه گذاری و اشتغال شهرستان بسیج کنند .
گفتنی است در این بازدید مسائل و مشکلات شرکت آب معدنی پارس، در حوزه های منابع طبیعی، دادگستری و همچنین راه آهن بررسی و تصمیمات لازم در راستای رفع موانع فوق اتخاذ گردید./روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار