تاریخ انتشار: شنبه 4 آبان 1398 | 14:42 ب.ظ
مرودشت صدر نشین وقف
مرودشت صدر نشین وقف ثبت ۲۱ مورد وقف با ارزشی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: از سال گذشته تا کنون ۲۱ مورد وقف جدید با ارزش بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به ثبت رسیده که بیشترین وقف از شهرستانهای جهرم و مرودشت است. به گزارش “پایگاه خبری تحلیلی خبر آفتاب ” حجت […]
مرودشت صدر نشین وقف

ثبت ۲۱ مورد وقف با ارزشی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: از سال گذشته تا کنون ۲۱ مورد وقف جدید با ارزش بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به ثبت رسیده که بیشترین وقف از شهرستانهای جهرم و مرودشت است.

به گزارش “پایگاه خبری تحلیلی خبر آفتاب ” حجت الاسلام و المسلمین عباس موسوی امروز در تشریح برنامه‌های دهه وقف ابراز داشت: در سطح استان فارس همچنین شهر شیراز ۲۸ نمایشگاه همه واقف باشیم برپا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به اعزام ۱۲۷ مبلغ غیر بومی و ۱۱۷ مبلغ بومی به مناطق محروم استان، ادامه داد: به مناسبت دهه وقف ۲۶ مورد زنگ وقف با هماهنگی آموزش و پرورش فارس در مدارس به صدا در می‌آید.

وی افزود: همایش یاوران وقف به منظور تجلیل از واقفان، خیرین نیک اندیش و اصحاب رسانه روز ۱۲ آبان در امام زاده سید اسماعیل فسا برگزار خواهد شد.

موسوی خاطر نشان کرد: ۴۰ نخبه علمی استان فارس از محل موقوفه حاج محمد حسن کاظمی شیرازی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس خاطر نشان کرد: از سال گذشته تا کنون ۲۱ مورد وقف جدید با ارزش بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به ثبت رسیده که بیشترین وقف از شهرستانهای جهرم و مرودشت است.

وی بیان کرد: کل اراضی اختلافی با منابع طبیعی ۲۷۸ هزار هکتار بود که شامل هزار و ۱۰۰ پلاک ثبتی است و تاکنون ۵۰۷ پلاک یعنی ۲۲۰ هزار هکتار رفع اختلاف شده است.

موسوی با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته هزار و ۳۹۰ فقره سند مالکیت با وسعتی بالغ بر ۲۰ میلیون مترمربع اخذ شده است، ابراز داشت: از اقدامات شاخص در سطح کشور اخذ سند مالکیت ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی موقوفه زالی در شهر صدرا است.

موسوی یادآور شد: طی یکسال گذشته حدود ۸ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی برای بیمارستان‌های نمازی، پوستچی، مطهری، امام رضا(ع) و شوشتری خریداری شده است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: در زمینه خرید دارو و عینک نیز بالغ بر ۲ میلیارد تومان به بیماران نیازمند مساعدت شده است./خبرگزاری فارس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار