تاریخ انتشار: شنبه 14 بهمن 1402 | 09:35 ق.ظ
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس،
تأمین ۲۵۴۸ تن کود ازته برای بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد
تأمین ۲۵۴۸ تن کود ازته برای بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس؛  حمید ابراهیمی زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس از تأمین و توزیع ۲۵۴۸ تن کود اوره تولیدی پتروشیمی شیراز به منظور تأمین کود ازته مورد نیاز بخش کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد در دی ماه سال […]

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس؛ 

حمید ابراهیمی زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس از تأمین و توزیع ۲۵۴۸ تن کود اوره تولیدی پتروشیمی شیراز به منظور تأمین کود ازته مورد نیاز بخش کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد در دی ماه سال جاری خبر داد.

مدیر شعبه ابراز کرد: کاشت و برداشت محصولات کشاورزی منجر به تخلیه خاک از عناصر پرشمار گردیده و مصرف کودهای کشاورزی، در تأمین مواد غذایی موردنیاز گیاه بسیار سودمند خواهد بود.

وی افزود: کود اوره از آمونیاک بی آب ساخته می شود و امروزه به صورت گرانول نیز در دسترس است. گرانول ها بزرگ تر، سخت تر و مقاوم تر در برابر رطوبت هستند؛ به همین دلیل کاربرد بیشتری دارند. مدیر شعبه فارس در خاتمه گفت: این محصول با دارا بودن ۴۶% نیتروژن از کودهای آلی نیتروژن به حساب می آید. به عنوان یک منبع طبیعی هزینه ی تولید بسیار پایینی دارد. محصولی غیر قابل اشتعال است، به همین دلیل ذخیره سازی آن بدون خطر خواهد بود. کاربرد های فراوانی در کشاورزی و دامداری دارد و به دلیل pH خنثی محصولی بی ضرر برای خاک و محصولات به حساب می آید. 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار