تاریخ انتشار: شنبه 4 آبان 1398 | 14:02 ب.ظ
جلسه شورای خیرین تامین سلامت با سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت
جلسه شورای خیرین تامین سلامت با سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت به گزارش “سلام مرودشت ” سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت ضمن بیان اهمیت تاثیر کمکهای خیرین به عرصه سلامت گفت: مجمع خیرین تامین سلامت با تعیین اولویت ها و جذب خیرین ، درصدد ارائه خدمات به مردم و کاستن از بار دولت است. دکتر«مجید اکبرزاده» افزود: بی شک نقش خیرین نیک اندیش در […]

به گزارش “سلام مرودشت ” سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت ضمن بیان اهمیت تاثیر کمکهای خیرین به عرصه سلامت گفت: مجمع خیرین تامین سلامت با تعیین اولویت ها و جذب خیرین ، درصدد ارائه خدمات به مردم و کاستن از بار دولت است.

دکتر«مجید اکبرزاده» افزود: بی شک نقش خیرین نیک اندیش در توسعه، آبادانی و پیشرفت کشور بر کسی پوشیده نیست و در بعضی حوزه ها برای آحاد مردم مشهود و بارز می باشد و یکی از این حوزه ها که نقش بسیار مهمی در تامین سلامت و رفاه اجتماعی و طیف وسیعی از جامعه را شامل میشود و بایستی نگاه ویژه به آن داشت جلب مشارکتهای مردمی و خیرین نیک سرشت در عرصه سلامت می باشد.

وی اظهارکرد: مجمع خیرین تامین سلامت می تواند در زمینه های مختلفی مانند تامین همراه سرا در بیمارستانها در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، جذب منابع مالی و کمک های خیرین جهت ساخت ، تکمیل و تجهیز پروژه های بیمارستانی، جلب مشارکت های مردمی در راستای انجام تحقیقات و زمینه های پژوهشی کمک شایانی انجام دهد.

اکبرزاده خاطر نشان شد: مجمع خیرین تامین سلامت می تواند به عنوان بازوی کمکی شبکه در جذب خیر و جلب مشارکت های مردمی باشد و اگر توانسته ایم در سالهای اخیر شاهد ارتقاء زیر ساخت های سلامت در این شهرستان باشیم در سایه اتحاد و همدلی مسئولین عزیز و کمک های خیرین بزرگوار بوده است و لازم میدانم از تک تک این بزرگواران تقدیر و تشکر نمایم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مرودشت در ادامه ضمن اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: شرایط ویژه پیش رو این را می طلبد با همتی مضاعف تر و اراده ای راسخ گام هایمان را محکم و استوار در رسیدن به هدفمان که همان ارتقاء شاخص های سلامت در این شهرستان می باشد، را جامعه عمل پوشانده و در پیشگاه خداوند متعال و مردم فهیم و قدرشناس سربلند بوده باشیم.

در پایان جلسه هریک ار اعضا مجمع به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند./روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت،

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار