تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 بهمن 1401 | 14:38 ب.ظ
به همت کمیته روستایی و عشایری؛ چهل و چهارمین جشن بزرگ انقلاب در مرودشت برگزار شد
به همت کمیته روستایی و عشایری؛ چهل و چهارمین جشن بزرگ انقلاب در مرودشت برگزار شد   مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی و امام جمعه موقت مرودشت از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در روستای گرم آباد از توابع شهرستان مرودشت خبر داد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، ابراهیم کلانتری، اظهار کرد: این مراسم به همت دفتر نمایندگی ولی […]

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی و امام جمعه موقت مرودشت از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در روستای گرم آباد از توابع شهرستان مرودشت خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، ابراهیم کلانتری، اظهار کرد: این مراسم به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی، کمیته روستایی و عشایری ستاد برگزاری دهه فجر و و دهیار و شورای اسلامی روستای گرم آباد این شهرستان برگزار شد.

او با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسب برای تبیین خدمات و اقدامات نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب است، تصریح کرد: دهه فجر امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید فضای ایجاد شود تا توطئه های دشمنان خنثی گردد.

امام جمعه موقت مرودشت با اشاره به اینکه نیروهای سپاه همواره آماده باش، متدین، باتقوا و همیشه درصحنه و مدافع امنیت ملی هستند، ابراز کرد: سپاه در مبارزه با ترورسیم خدمات ویژه ای انجام داده است و امروزه آرامش و امنیت  حاکم در جامعه مدیون سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی است.

کلانتری با تاکید بر اینکه تکریم خانواده شهدا در این ایام از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: در حاشیه این مراسم اعضای کمیته روستایی و عشایری از خانواده شهید والامقام دوران دفاع مقدس نیز دیدار کردند.

این مراسم با حضور اسماعیل خوشبخت معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت وروسای ادارات مختلف شهرستان و اعضای کمیته روستای و عشایری، تعداد زیادی از مسئولین شهرستانی و محلی  و مردم روستای گرم آباد شهرستان مرودشت برگزار شد و با اجرای برنامه های فرهنگی هنری  ورزشی و بازی های بومی محلی انجام شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار