تاریخ انتشار: سه شنبه 27 دی 1401 | 11:17 ق.ظ
کانون بسیج جامعه کشاورزی مرودشت نمونه ملی شد
کانون بسیج جامعه کشاورزی مرودشت نمونه ملی شد مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان مرودشت در طرح اعتلا(بسیج همگام با کشاورز) در جشنواره ملی مالک اشتر در سال ۱۴۰۰ حائزرتبه برتر کشوری شد.خبرنگار: رضا شریفی، به گزارش سلام مرودشت، اکبر محمودی با بیان اینکه حدود ۶۵۰ نفر با مدرک حداقل کارشناسی در کانون بسیج جامعه کشاورزی […]


مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان مرودشت در طرح اعتلا(بسیج همگام با کشاورز) در جشنواره ملی مالک اشتر در سال ۱۴۰۰ حائزرتبه برتر کشوری شد.
خبرنگار: رضا شریفی، به گزارش سلام مرودشت، اکبر محمودی با بیان اینکه حدود ۶۵۰ نفر با مدرک حداقل کارشناسی در کانون بسیج جامعه کشاورزی این شهرستان فعال هستند، ابراز کرد: ۲۳۰ نفر از این اعضا مربیان جهش تولید هستند که در راستای تامین امنیت غذایی در محصولات راهبردی نظیر گندم، جو، ذرت علوفه ای و کلزا فعالیت می کنند.
وی نظارت بر چهل و نه هزار ۲۲۰ هکتار محصولات راهبردی، واکسیناسیون و ویزیت رایگان بیش از ۱۳ هزار راس دام های سبک در مناطق کم برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی را ازفعالیت های شاخص این کانون عنوان کرد.
مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه در سال جاری با ارتقا سطح بسیج از بسیج مهندسین به بسیج جامعه کشاورزی تصریح کرد: با عضویت کشاورزان و بهره برداران به این کانون اعضا به صورت چسمگیری افزایش پیدا کرده است.
محمودی هم افزایی و تعامل بسیار خوب با ادارات جهاد کشاورزی، دامپزشکی، امور عشایر و منابع طبیعی را در اجرای برنامه‌های فرهنگی و جهادی از مهمترین دلایل موفقیت این کانون اعلام کرد.
او با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر هر ساله در بین سطوح مختلف و رده های بسیج برگزار می‌شود، اظهار کرد: تلاش‌های مدیران و مسئولان شاغل در در بسیج هر ساله مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در نهایت با توجه به عملکرد سالانه، افرادی که موفقیت‌های خاصی را کسب کنند به عنوان برتر معرفی می شوند و جشنواره مالک اشتر به منظور تقدیر از این افراد برگزار می‌شود.
محمودی با اشاره به اهداف جشنواره مالک اشتر افزود: معرفی مسئولان برتر در رده های مختلف، توسعه فرهنگ شایسته سالاری، ایجاد زمینه تعالی بخشی سازمانی و ایجاد یکپارچگی و همسویی از جمله اهداف این جشنواره است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار