تاریخ انتشار: یکشنبه 11 دی 1401 | 09:07 ق.ظ
اتمام بهسازی ۲ جاده بین مزارع در مرودشت
اتمام بهسازی ۲ جاده بین مزارع در مرودشت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از احداث و بهسازی دو جاده بین مزارع با جذب اعتبارات دولتی در روستاهای اشجرد و مائین بخش ابرج از توابع این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان با بیان اینکه عملیات عمرانی مذکور جمعا به […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از احداث و بهسازی دو جاده بین مزارع با جذب اعتبارات دولتی در روستاهای اشجرد و مائین بخش ابرج از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان با بیان اینکه عملیات عمرانی مذکور جمعا به طول ۲۲۰۰ متر انجام شده است، گفت: برای اجرای این جاده ها بالغ بر ۲ میلیارد و  ۱۶۹ میلیون ریال از محل اعتبارات خسارت سیل هزینه شده است.

او بیان کرد: با اجرای عملیات بهسازی و ساخت این جاده ها ۳۷ بهره بردار با ۱۶۰ هکتار اراضی کشاورزی ازمزایای آن بهره مند شدند.

به گفته امیریان؛ تسهیل رفت و آمد کشاورزان، کاهش استهلاک ماشین آلات کشاورزی، حمل به هنگام نهاده ها و انتقال آسانتر محصولات از مزارع به بازارهای هدف و در نتیجه کاهش هزینه های تولید از مزایای این طرح ها است.

وی اظهار کرد: امیدواریم با جذب اعتبارات دولتی و خودیاری های مردمی بتوانیم سایر جاده های بین مزارع در سطح شهرستان مرودشت را ترمیم و بازسازی کنیم و به فرآیند عملیات کشاورزی در این شهرستان سرعت بخشیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار