تاریخ انتشار: دوشنبه 16 آبان 1401 | 07:57 ق.ظ
برگزاری نشست سند تقویت نظام شبکه بهداشت شهرستان مرودشت
برگزاری نشست سند تقویت نظام شبکه بهداشت شهرستان مرودشت نشست سند تقویت نظام شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت با هدف ارتقا شاخص های نظام سلامت با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد. خبرنگار رضا شریفی ، به گزارش سلام مرودشت، «محمد کریم میرزایی» معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری ویژه این شهرستان با اشاره به سخنان رهبر […]

نشست سند تقویت نظام شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت با هدف ارتقا شاخص های نظام سلامت با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

خبرنگار رضا شریفی ، به گزارش سلام مرودشت، «محمد کریم میرزایی» معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری ویژه این شهرستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون ضرورت تقویت نظام بهداشتی و درمانی در راستای تامین سلامت جامعه گفت: موضوع سلامت یکی از مهم ترین اولویت های زندگی هر انسان به شمار می رود و فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت با همراهی شبکه بهداشت و درمان در راه ارتقای شاخص های سلامت در جامعه که سبب پیشرفت شهرستان می شود همکاری می کند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت در این نشست گفت: سند تقویت نظام شبکه با هدف افزایش دسترسی افراد جامعه به خدمات سلامت تدوین گردیده است که افزایش امید به زندگی و کاهش و کنترل رشد بیماری ها با پیشگیری های صورت گرفته از دستاوردهای این برنامه است.

دکتر «روح اله کریمی» افزود: در این نشست با بررسی چالش ها و نقاط قوت و ضعف مراکز ارائه خدمات سلامت تصمیم گرفته شد که نشست های منطقه محور با حضور مسوولان حوزه سلامت و بخش های مربوط در شهرستان مرودشت برگزار شود و پس از پایش مشکلات با همکاری فرمانداری ویژه و خیرین تامین سلامت اقدام به رفع این چالش ها گردد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار