تاریخ انتشار: سه شنبه 3 آبان 1401 | 12:43 ب.ظ
نانوایی های متخلف در مرودشت مشمول جریمه شدند
نانوایی های متخلف در مرودشت مشمول جریمه شدند کارشناس مسئول تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از بازرسی بالغ  بر ۲۵۰واحد نانوایی  به صورت هفتگی در این شهرستان خبرداد و گفت:  تاکنون بیش از ۱۲ مورد نانوایی با تخلف تعطیلی خود سرانه مشمول جریمه نقدی و کسر از سهمیه شده اند. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت […]

کارشناس مسئول تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از بازرسی بالغ  بر ۲۵۰واحد نانوایی  به صورت هفتگی در این شهرستان خبرداد و گفت:  تاکنون بیش از ۱۲ مورد نانوایی با تخلف تعطیلی خود سرانه مشمول جریمه نقدی و کسر از سهمیه شده اند.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، امید روستا با بیان اینکه گرو ههای بازرسی روزانه ضمن بازدید از نانوایی ها، نانوایان متخلف را شناسایی می کنند، تصریح کرد: در این بازرسی ها، تعطیلات خودسرانه، رعایت ساعات پخت، وزن چانه و کیفیت نان توسط بازرسان کنترل و رصد می شود.

او با بیان اینکه رضایت مردم باید ملاک کار نانوایی ها باشد، اظهار کرد:  سهمیه آرد واحد های متخلف بر اساس نظر کارگروه، کسر و به دیگر نانوایی‌های منظم وقانونمند که مردم از آن‌ها رضایت کامل دارند اختصاص می یابد.

روستا با اشاره به اینکه نانوایان قابل تشویق نیز شناسایی و تشویق می شوند، ابراز کرد: در این بازرسی ها هشت مورد واحد صنفی خبازی  قانونمند نیز شناسایی شده و  اضافه سهمیه دریافت کرده اند.

 این کارشناس با تاکید بر اینکه پایش و بازرسی از نانوایی ها در بخش های شهرستان نیز انجام می شود، افزود:  بر این اساس، کارگروههای فرعی آرد و نان در بخش ها با نظارت بخشدارن تشکیل شده است و رصد نانوایی ها در بخش های شش گانه شهرستان با دقت بیشتری دنبال می شود.

روستا با یاداوری اینکه یک نفر از اعضای شورای آرد و نان روزهای یکشنبه هر هفته  مستقر در جهاد کشاورزی مسئول پاسخگویی به مشکلات شهروندان  در خصوص آرد و نان است از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده تخلفات در این زمینه و هرگونه گله مندی مراتب را به جهاد کشاورزی یا سایر اعضای کارگروه اطلاع رسانی کنند.

شورای آرد و نان به ریاست فرماندار ویژه شهرستان و متشکل از جهاد کشاورزی به عنوان دبیر، اداره صمت، غله، تعزیرات و اتاق اصناف به صورت هر دو هفته یکبار تشکیل می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار