تاریخ انتشار: شنبه 30 مهر 1401 | 11:35 ق.ظ
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس،
تمدید قرارداد عاملیت کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس
تمدید قرارداد عاملیت کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس، حمید ابراهیمی زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس اعلام کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون، تعداد ۷۷ فقره قرارداد عاملیت توزیع کودهای شیمیایی به مدت یکسال دیگر تمدید شد. وی با اعلام اینکه قراردادهای فوق یکساله بوده […]

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس،

حمید ابراهیمی زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس اعلام کرد:

از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون، تعداد ۷۷ فقره قرارداد عاملیت توزیع کودهای شیمیایی به مدت یکسال دیگر تمدید شد.

وی با اعلام اینکه قراردادهای فوق یکساله بوده و کارگزاران می بایست هر ساله نسبت به تمدید آن اقدام نمایند افزود: اعلام رضایت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه بعنوان یکی از شرایط لازم جهت تمدید قرارداد بوده و همچنین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ضمن اعلام رضایت از عملکرد کارگزاران متقاضی حوزه تحت پوشش خود، نسبت به وضعیت انبار، میزان سهمیه کود سالیانه و نحوه و کیفیت توزیع و پایش نهاده ها اظهارنظر می نماید.

ابراهیمی زاده ابراز کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی طی مدت قرارداد و در چارچوب سهمیه های ابلاغی توسط سازمان جهاد کشاورزی مقدار مشخصی از انواع نهاده های کشاورزی را جهت فروش در اختیار کارگزار قرار خواهد داد و کارگزار تعهد می نماید آن را در چارچوب دستورالعمل فروش و همچنین طبق شرایط و ضوابط تعیین شده و براساس حواله الکترونیک صادره از مراکز جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه توزیع و به فروش برساند.

وی افزود: کارگزار به هیچ عنوان حق واگذاری کارگزاری خود را به فرد حقیقی یا حقوقی دیگر و همچنین حق فروش کود خارج از محدوده فعالیت عاملیت خود را ندارد.

 ابراهیمی زاده در ادامه گفت: کارگزاران طرف قرارداد با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی شامل  شرکت های تعاونی ( تعاونی روستایی، تعاونی تولید و تعاونی باغداران) و بخش خصوصی می باشد.

ابراهیمی زاده مدیر شعبه فارس در پایان افزود: کارگزار موظف است حداقل یک باب انبار متناسب با میزان سهمیه تخصیص یافته  با رعایت کامل اصول ایمنی و استاندارد نگهداری و ذخیره سازی در اختیار داشته باشد تا بتواند کودهای شیمیایی را به مقدار سهمیه تخصیصی خریداری و در آن ذخیره نماید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار