تاریخ انتشار: شنبه 16 مهر 1401 | 11:41 ق.ظ
سرشماری زنبورستان ها در مرودشت آغازشد
سرشماری زنبورستان ها در مرودشت آغازشد مسئول اداره بهبود تولیدات دامی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از آغاز سرشماری واحد های زنبورداری مستقر در منطقه تحت پوشش در این شهرستان خبر داد.به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، رضا اسمعیلی اظهار کرد: سرشماری از شانزدهم مهرماه آغاز و تا بیست و هشتم همین […]


مسئول اداره بهبود تولیدات دامی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از آغاز سرشماری واحد های زنبورداری مستقر در منطقه تحت پوشش در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، رضا اسمعیلی اظهار کرد: سرشماری از شانزدهم مهرماه آغاز و تا بیست و هشتم همین ماه ادامه دارد.
او با تاکید براینکه در زمان سرشماری، کوچ زنبورداران ممنوع است، تصریح کرد: زنبور داران ضمن مراجعه به جهاد کشاورزی و تکمیل اظهارنامه اطلاعات زنبورستان خود را به جهاد کشاورزی یا مراکز تابعه اعلام کنند.
اسمعیلی ابراز کرد: کارشناسان توجه داشته باشند، زنبور داران در هر نقطه ای باشند چه دارای دفترچه یا بدون دفترچه، چه دارای مجوز استقرار یا بدون مجوز استقرار باید سر شماری شوند.
این کارشناس با تاکید بر لزوم آشنایی و آموزش کارشناسان مسئول پهنه در زمینه سرشماری افزود: در این راستا آموزش های وبیناری به کارشناسان ارائه شده است.
به گفته اسمعیلی؛ طرح سرشماری زنبورستان ها با هدف برنامه ریزی در راستای توسعه کمی و کیفی و توزیع عادلانه نهاده ها در این بخش انجام می شود.
او یادآورشد: بر اساس آخرین سرشماری ۳۰ هزار کلنی زنبور عسل با ۴۹۴ نفر بهره بردار در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده‌های کشور به ثبت رسیده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار