تاریخ انتشار: سه شنبه 12 مهر 1401 | 09:35 ق.ظ
۹۳۶ هکتار اراضی مشاع در مرودشت سند دار شدند
۹۳۶ هکتار اراضی مشاع در مرودشت سند دار شدند رئیس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از اخذ سند شش دانگ مفروز برای۹۳۶ هکتار از اراضی مشاع این شهرستان از ابتدای اجرای قانون تعیین تکلیف اراضی کشاورزی دراین شهرستان خبرداد.به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، سیروس شفیعی راد اظهار کرد: این اقدام در […]


رئیس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از اخذ سند شش دانگ مفروز برای۹۳۶ هکتار از اراضی مشاع این شهرستان از ابتدای اجرای قانون تعیین تکلیف اراضی کشاورزی دراین شهرستان خبرداد.
به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، سیروس شفیعی راد اظهار کرد: این اقدام در راستای سند دار کردن اراضی در روستاهایی که رفع تداخل در آنها صورت گرفته و با همکاری هیئت تعیین تکلیف اراضی کشاورزی فاقد سند، متشکل از اداره ثبت اسناد و جهاد کشاورزی صورت گرفته است.
او بیان کرد: از ابتدای اجرای قانون تعیین تکلیف اراضی کشاورزی در شهرستان مرودشت تاکنون برای ۱۳۴ قطعه از اراضی کشاورزی سند ششدانگ تک برگ صادر شده است.
شفیعی راد با بیان اینکه سند دار کردن اراضی از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی است، افزود: با توجه به مهلت سه ساله برای اخذ سند شش دانگ، این مدیریت تمام تلاش خود را برای سند دار کردن اراضی به کار گرفته است.
وی با بیان اینکه سند دار کردن اراضی کشاورزی ادامه دارد، از بهره بردارانی که سند مشاع دارند و دارای حد النصاب اراضی هستند خواست به منظور اخذ مشاوره و دریافت سند شش دانگ به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند و از مزایای سند تک برگ بهره مند شوند.
شفیعی با اشاره به اینکه صدور اسناد اراضی کشاورزی به عنوان یکی از مهمترین اقدامات برای رفع مشکلات حقوقی و قانونی مالکیت اراضی کشاورزی به شمار می‌رود، فراهم کردن زمینه نظارت دقیق، ارتقای نظام مالی کشور، تعیین محدوده اراضی ملی و غیر ملی را از مزایای صدور اسناد شش دانگ برشمرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار