تاریخ انتشار: سه شنبه 22 شهریور 1401 | 11:07 ق.ظ
تولید ریحان گلخانه ای در مرودشت
تولید ریحان گلخانه ای در مرودشت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تولید ۲۰تن ریحان گلخانه ای در بخش درودزن از توابع این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهار کرد: این میزان ریحان در سه واحد گلخانه ای به مساحت یک هکتار و در بسترخاکی تولید […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تولید ۲۰تن ریحان گلخانه ای در بخش درودزن از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهار کرد: این میزان ریحان در سه واحد گلخانه ای به مساحت یک هکتار و در بسترخاکی تولید می شود.

او با بیان اینکه کشت ریحان در این گلخانه دراوایل مرداد ماه انجام شده است، تصریح کرد: باتوجه به دوره رشد کوتاه و بازدهی بالا کشت این گیاه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

امیریان با اشاره به اینکه اجتناب ازمصرف کودهای شیمیایی و حشره کش و علف کش و حرکت در راستای محصول سالم از مزایای این کشت است، افزود: کشت در گلخانه مذکور با استفاده از کود های دامی پوسیده تقویت شده انجام شده است.

به گفته وی؛ آبیاری در این واحد گلخانه به روش قطره ای انجام می شود و هر پنج روز یک بار آبیاری می شود.

امیریان اضافه کرد: ریحان تولیدی به منظور مصرف تازه خوری و مقداری نیز برای تهیه ادویه جات به بازارهای شهرستانی و شهرستان های همجوار عرضه می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار