تاریخ انتشار: سه شنبه 8 شهریور 1401 | 11:06 ق.ظ
همزمان با هفته دولت؛سردخانه ذخیره و نگهداری مواد غذایی در مرودشت افتتاح شد
همزمان با هفته دولت؛سردخانه ذخیره و نگهداری مواد غذایی در مرودشت افتتاح شد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: با حضور استاندار فارس یک سردخانه ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی در دمای بالای صفر درجه در شهرستان مرودشت به بهره برداری رسید. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهار کرد: این سردخانه با ظرفیت ۵۰۰ تن […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: با حضور استاندار فارس یک سردخانه ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی در دمای بالای صفر درجه در شهرستان مرودشت به بهره برداری رسید.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهار کرد: این سردخانه با ظرفیت ۵۰۰ تن در سال با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال که ۴۰ میلیارد ریال آن تسهیلات است، در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع در روستای فالونک این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

او بیان کرد: دراین سردخانه ۱۵ نفر به صورت دائم و ۲۵۰ نفر به صورت فصلی مشغول به کار هستند.

امیریان با بیان اینکه با افتتاح این سردخانه مجموع سردخانه های ذخیره و نگهداری مواد غذایی در این شهرستان به سه سردخانه افزایش یافته است، ابراز کرد: در سردخانه مذکور گوجه فرنگی و سبزی جات شامل جعفری، شوید، نعناع و گشنیز و غیره بسته بندی و به کشورهای امارات و قطر صادر می شود.

در این آئین اسماعیل خوشبخت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت، مجتبی دهقانپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و  مهدی آقایی امام جمعه مرودشت نیز حضور داشتند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار