تاریخ انتشار: سه شنبه 4 مرداد 1401 | 12:53 ب.ظ
اختصاص ۱۷۵ تن اقلام اساسی ویژه محرم در مرودشت
اختصاص ۱۷۵ تن اقلام اساسی ویژه محرم در مرودشت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از اختصاص اقلام اساسی شامل  شکر، برنج و مرغ منجمد به منظور برپایی آئین های مذهبی واستفاده هیات ها در ایام عزاداری ماه های محرم و صفر در این شهرستان خبر داد. خبرنگار: مهسا خدادادی –به گزارش سلام مرودشت، منصورامیریان با بیان اینکه این اقلام ازمحل اداره غله و پشتیبانی […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از اختصاص اقلام اساسی شامل  شکر، برنج و مرغ منجمد به منظور برپایی آئین های مذهبی واستفاده هیات ها در ایام عزاداری ماه های محرم و صفر در این شهرستان خبر داد.

خبرنگار: مهسا خدادادی –به گزارش سلام مرودشت، منصورامیریان با بیان اینکه این اقلام ازمحل اداره غله و پشتیبانی اموردام تامین شده است، اظهار کرد:  در حال حاضر ۵۸ تن شکر، ۴۰ تن برنج تایلندی و ۷۷ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب خریداری و حمل شده است.

به گفته امیریان؛ برنج تایلندی با قیمت هر کیلو گرم ۱۲۵ هزار ریال، شکرهر کیلو گرم ۲۰۰ هزار ریال و مرغ منجمد از قرار هر کیلویی ۴۹۵ هزا ریال توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه  توزیع این اقلام از ابتدای ماه محرم آغاز خواهد شد، تصریح کرد: هیات‌های مذهبی، تکایا، حسینیه‌ها و مساجد با اراِئه معرفی نامه از ستاد تبلیغات اسلامی و مراجعه به جهاد کشاورزی می‌توانند این اقلام را دریافت کنند.

امیریان بیان کرد: این طرح به منظور تامین بخشی از مایحتاج هیات‌های مذهبی اجرا شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار