تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 تیر 1401 | 13:05 ب.ظ
با هدف ترویج فرهنگ عفاف وحجاب؛نمایشگاه عفاف و حجاب در مرودشت گشایش یافت
با هدف ترویج فرهنگ عفاف وحجاب؛نمایشگاه عفاف و حجاب در مرودشت گشایش یافت مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و امام جمعه موقت مرودشت از برگزاری نمایشگاه دو روزه عفاف و حجاب با هدف گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در محوطه مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان خبر داد. خبرنگار، رضا شریفی –به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، […]

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و امام جمعه موقت مرودشت از برگزاری نمایشگاه دو روزه عفاف و حجاب با هدف گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در محوطه مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان خبر داد.

خبرنگار، رضا شریفی به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، ابراهیم کلانتری اظهار کرد: در این نمایشگاه که به همت مسئول عقیدتی و دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی برگزار شده است، محصولات فرهنگی شامل چادر مشکی مقنعه و سایر محصولات از جمله کتاب، پوستر و غیره توسط بانوان ارائه می شود .

کلانتری با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا پنجشنبه سی ام تیر ماه در محوطه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دایر است، تصریح کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه ، فرهنگ‌سازی پوشش اسلامی، معرفی الگوهای اسلامی، تقویت ارزش‌های دینی و روشنگری در این زمینه است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی با بیان اینکه حجاب و عفاف همواره بخشی از رسالت انبیا و اولیا، ادیان و علما بوده است، ابرازکرد: حجاب از دستورات اسلام است و حفظ حجاب و عفاف به برکت و عظمت در خانواده کمک می کند.

امام جمعه موقت مرودشت با تاکید بر اینکه مسئله حجاب که یک دستور دینی است به معنای پرده، حاجب، پوشیدن، پنهان کردن است، افزود: رعایت حجاب اسلامی به تهذیب و تزکیه نفس پرداخته و قرب الهی را نصیب انسان می‌کند.

اسماعیل خوشبخت معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت و تعدادی از مسئولین شهرستانی در آئین گشایش این نمایشگاه حضور داشتند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار