تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 تیر 1401 | 09:36 ق.ظ
۱۴۰۰ تن مرغ در مرودشت آماده عرضه به بازار
۱۴۰۰ تن مرغ در مرودشت آماده عرضه به بازار مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: با توجه به میزان جوجه ریزی های انجام شده در دو ماه گذشته پیش بینی می شود؛ ۱۴۶۲ تن گوشت سفید تولید و به تدریج به بازار عرضه شود. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان با اشاره به […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: با توجه به میزان جوجه ریزی های انجام شده در دو ماه گذشته پیش بینی می شود؛ ۱۴۶۲ تن گوشت سفید تولید و به تدریج به بازار عرضه شود.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان با اشاره به اینکه در دو ماه گذشته ۹۴۷ هزار و ۹۹۰ قطعه جوجه ریزی انجام شده است، اظهار کرد: سن  این جوجه هاز ازپنج روزه تا ۶۰ روزه هستند و در حال حاضر۱۹۳هزار و ۶۶۰ قطعه ازاین مرغ ها آماده عرضه به بازار هستند.

امیریان با بیان اینکه تولید گوشت سفید در ۲۷ مرغداری صورت می گیرد، افزود: گوشت سفید تولیدی علاوه بر تامین بخشی از نیاز شهرستان به سایر نقاط استان نیز ارسال می‌شود.

این مقام مسئول ضمن درخواست از مرغداران نسبت به تداوم جوجه ریزی، ارائه تسهیلات با نرخ سود پایین به منظور تأمین هزینه‌های جاری و کمک به نقدینگی مرغداران را از جمله حمایت های دولتی برای تولید گوشت سفید عنوان کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت به نقش صنعت دام و طیور در تأمین امنیت غذایی و مواد پروتئینی و لبنی در سبد غذایی خانوار‌ها اشاره و گفت: مرودشت در زمینه تولیدات دامی و طیور از ظرفیت بالایی برخوردار است و این شهرستان رتبه چهارم تولید گوشت سفید را در استان داراست.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار