تاریخ انتشار: شنبه 11 تیر 1401 | 11:01 ق.ظ
۱۸۰۰ دامداردر مرودشت متقاضی دریافت تسهیلات
۱۸۰۰ دامداردر مرودشت متقاضی دریافت تسهیلات مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از جذب ۱۴۶ هزار و۶۹۱ میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش دام و طور در غالب دامدار کارت در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان با بیان اینکه ۱۸۷۲دامدار در این شهرستان در سامانه سیتا […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از جذب ۱۴۶ هزار و۶۹۱ میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش دام و طور در غالب دامدار کارت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان با بیان اینکه ۱۸۷۲دامدار در این شهرستان در سامانه سیتا ثبت نامه کرده اند، اظهار کرد: تاکنون ۹۱۹ نفر به بانک معرفی شده اند و  ۱۸۳ نفر موفق به اخذ تسهیلات مذکور شده اند.

امیریان با بیان اینکه این تسهیلات به دامداران دارای دام های هویت دار و پلاک کوبی شده اختصاص یافته است، تصریح کرد: پایش و راستی آزمایی واحد های دامی متقاضی تسهیلات ادامه دارد و ظرف هفته های آینده پرونده همه متقاضیان به بانک ارجاع خواهد شد.

این مقام مسئول یادآور شد: تسهیلات مذکور در راستای طرح مردمی سازی  و با هدف کمک به تأمین نقدینگی دامداران برای تهیه نهاده‌های دامی و ادامه  فرایند تولید و در واحد های تولیدی دام و طیور پرداخت می شود.

وی با تاکید بر اینکه روند ثبت نام از متقاضیان ادامه دارد، از دامداران خواست تا با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند و با تسهیل فرایندهای صورت گرفته در کوتاه ترین زمان ممکن تسهلات سرمایه در گردش دریافت کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار