تاریخ انتشار: پنجشنبه 5 خرداد 1401 | 09:13 ق.ظ
یک فروشگاه عرضه سموم کشاورزی در مرودشت پلمب شد
یک فروشگاه عرضه سموم کشاورزی در مرودشت پلمب شد مسئول حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: در ادامه بازرسی های صورت گرفته از فروشگاه های عرضه سم یک  فروشگاه عرضه سموم و نهاده های کشاورزی در این شهرستان پلمب شد. خبرنگار: ایمان شریفی – به گزارش سلام مرودشت، طاهره امیری اظهار کرد: این فروشگاه به دلیل عدم تمدید مجوزهای مربوطه و عرضه […]

مسئول حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: در ادامه بازرسی های صورت گرفته از فروشگاه های عرضه سم یک  فروشگاه عرضه سموم و نهاده های کشاورزی در این شهرستان پلمب شد.

خبرنگار: ایمان شریفی – به گزارش سلام مرودشت، طاهره امیری اظهار کرد: این فروشگاه به دلیل عدم تمدید مجوزهای مربوطه و عرضه خارج از شبکه سموم پلمب شد.                                     

مسئول حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: پلمب این فروشگاه با حضور مسئول و کارشناس حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی، رئیس اداره اماکن عمومی و نماینده نظام مهندسی صورت گرفت.

امیری با اشاره به اینکه سلامت مردم در گرو برخورد با ورود و استفاده از سموم قاچاق و غیر استاندارد است، افزود: روند بازرسی و پایش فروشگاه‌های عرضه سموم نباتی در شهرستان ادامه دارد و چنانچه فروشگاهی دستورالعمل و ضوابط را رعایت نکند، ضمن صدور اخطار کتبی نسبت به پلمب فروشگاه اقدام می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار