تاریخ انتشار: سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 | 10:33 ق.ظ
رفع موقت محدودیت سوخت کمباین ها
رفع موقت محدودیت سوخت کمباین ها سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از رفع موقت محدودیت های دریافت سوخت برای کمباین های فاقد پلاک خبر داد و گفت: با مساعدت های انجام شده سهمیه سوخت برای فصل بهار ۸۰۰ کمباین تامین می شود. خبرنگار:ایمان شریفی- به گزارش سلام مرودشت، منصور امیریان با اشاره به اینکه ناوگان مکانیزاسیون این شهرستان نقش بسزایی […]

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از رفع موقت محدودیت های دریافت سوخت برای کمباین های فاقد پلاک خبر داد و گفت: با مساعدت های انجام شده سهمیه سوخت برای فصل بهار ۸۰۰ کمباین تامین می شود.

خبرنگار:ایمان شریفی- به گزارش سلام مرودشت، منصور امیریان با اشاره به اینکه ناوگان مکانیزاسیون این شهرستان نقش بسزایی در برداشت مزارع کشور دارد، تصریح کرد: این کمباین ها می توانند با مراجعه به سامانه سهمیه سوخت خود را دریافت کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه از بهمن ماه سال گذشته کد کاربری کمابین های فاقد پلاک در سامانه سوخت حذف شده بود، اظهار کرد: با رایزنی های سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، شرکت فرآورده های نفتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به طور موقت این محدودیت رفع شد.

به گفته وی؛ مالکان این دستگاه ها با ثبت مشخصات در سامانه سوخت و مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی می توانند برای دریافت سوخت کمباین های خود اقدام کنند.

امیریان با اشاره به اینکه ۶۵۰ دستگاه تراکتور نیز کد کاربری آنها در سامانه صدف حذف شده و نمی توانند سوخت دریافت کنند، ابراز کرد: این تراکتور ها شناسایی و آمار برداری شده است و پیگیری تامین سوخت تراکتور ها نیز ادامه دارد.

او افزود: سهمیه سوخت تراکتورهای بدون پلاک از فروردین ماه ماهیانه ۲۰ درصد کاهش می یابد و اگر پلاک گذاری انجام نشود در شهریور ماه به صفر می رسد.

وی با تاکید بر اینکه مطابق با مقررات، پلاک گذاری ماشین های کشاورزی لازمه تخصیص سوخت است، یادآور شد: اختصاص سوخت به کمباین ها و تراکتور های بدون پلاک به صورت موقتی است و صاحبان ماشین های خودگردان کشاورزی باید در اسرع وقت نسبت به پلاک گذاری تراکتور یا کمباین خود اقدام کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار