تاریخ انتشار: دوشنبه 22 فروردین 1401 | 07:55 ق.ظ
تامین کودهای شیمیایی در مرودشت ۹۵ درصد محقق شد
تامین کودهای شیمیایی در مرودشت ۹۵ درصد محقق شد سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: از ابتدای مهر ماه سال ۱۴۰۰ تا کنون ۱۹ هزار تن کود شیمیایی یارانه دارشامل کود اوره، در زراعت‌های مختلف تامین شده و در قالب سهمیه شتوی در اختیار بهره برداران این شهرستان قرار گرفته است. خبرنگار: ایمان شریفی-به گزارش  سلام مرودشت ، منصور امیریان با بیان اینکه […]

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: از ابتدای مهر ماه سال ۱۴۰۰ تا کنون ۱۹ هزار تن کود شیمیایی یارانه دارشامل کود اوره، در زراعت‌های مختلف تامین شده و در قالب سهمیه شتوی در اختیار بهره برداران این شهرستان قرار گرفته است.

خبرنگار: ایمان شریفی-به گزارش  سلام مرودشت ، منصور امیریان با بیان اینکه سهمیه تخصیصی برای شتوی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰، ۲۰ هزار تن بود، تصریح کرد: پیگیر باقی مانده سهمیه شهرستان هستیم و تا پایان اردیبهشت ماه صد درصد تامین و خریداری خواهد شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت بیان کرد:  این میزان اوره در قالب سهمیه شتوی توسط ۳۶ کارگزاری از جمله تعاونی‌های تولید و روستایی و بخش خصوصی تامین و توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه کشت صیفی در شهرستان از اوایل فروردین ماه آغاز شده است، افزود: سهمیه کود اوره ، فسفات و پتاس برای صیفی سال جدید نیز ابلاغ شده است و کارگزاری‌ها برای تامین و توزیع آن اقدام کرده اند.

به گفته امیریان، سهیه کود هر کشاورز بر اساس سطح زیر کشت و نوع محصول است که در سامانه ثبت شده و از طریق مراکز جهاد کشاورزی در اختیارشان قرار می‌گیرد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از کشاورزان تقاضا کرد؛ کودهای مورد نیاز خود را تنها از شبکه رسمی فروش نهاده‌های کشاورزی، تعاونی تولید، روستایی و مراکز خصوصی مورد تایید جهاد کشاورزی تهیه کنند و در مصرف آن‌ها نیز دستورالعمل‌های فنی ابلاغی را مورد توجه جدی قرار دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار