تاریخ انتشار: یکشنبه 14 فروردین 1401 | 11:13 ق.ظ
خسارت سرما زدگی بهاره در مرودشت برآورد شد
خسارت سرما زدگی بهاره در مرودشت برآورد شد سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مروشت از خسارت ۱۴ هزار و ۴۹۱  میلیارد ریالی سرمازدگی به زیر بخش های زراعت و باغبانی در این شهرستان خبرداد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهار کرد: با توجه به کاهش دما به دفعات که از اوایل […]

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مروشت از خسارت ۱۴ هزار و ۴۹۱  میلیارد ریالی سرمازدگی به زیر بخش های زراعت و باغبانی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهار کرد: با توجه به کاهش دما به دفعات که از اوایل فروردین تاکنون در سطح ۳۷ هزار ۲۰۰ هکتار از مزارع  شامل گندم، جو، کلزا، یونجه وگلرنگ و باغ های گردو، بادام، سیب، زرد آلو، انار و غیره به وقوع پیوسته، خسارت های ۳۰ تا ۵۰ درصدی وارد شده است.

امیریان با بیان اینکه کارشناسان این مدیریت از مزارع و باغ های آسیب دیده از سرما بازدید کرده اند، تصریح کرد: در این بازدید ها به منظور کاهش خسارت و احیا مزارع آسیب دیده ، توصیه های فنی به بهره برداران انجام می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه متاسفانه کمتر از ده درصد از بهره برداران محصولات خود را بیمه کرده اند، تصریح کرد: بهره بردارانی که از سرمازدگی خسارت دیده اند حداکثر ظرف مدت هفت روز از تاریخ وقوع سرما و قبل از محو شدن آثار خسارت مراتب را کتبا به شعب بانک کشاورزی و یا شرکت خدمات بیمه ای کشاورزی اعلام و رسید دریافت کنند.

وی با تاکید به مراجعه هر چه سریعتر بیمه گزاران اضافه کرد: درصورت عدم مراجعه بیمه گزار در موعد مقرر به منظور ثبت درخواست و عدم ثبت خسارت هیچ گونه مجوزی جهت ثبت درخواست خسارت خارج از مهلت قانونی در سامانه جامع بیمه صادر نمی گردد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار