تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 فروردین 1401 | 11:59 ق.ظ
اولین رزمایش جهاد ملی امنیت غذایی پایداردر مرودشت آغاز شد
اولین رزمایش جهاد ملی امنیت غذایی پایداردر مرودشت آغاز شد مسئول بسیج جامعه کشاورزی شهرستان مرودشت از آغاز رزمایش سراسری قرارگاه نوروزی با موضوع واکسیناسیون رایگان دام سبک در این شهرستان خبرداد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، اکبر محمودی اظهار کرد: این رزمایش که با همکاری و مشارکت اداره دامپزشکی، مدیریت جهادکشاورزی شهرستان مرودشت، کلینیک […]

مسئول بسیج جامعه کشاورزی شهرستان مرودشت از آغاز رزمایش سراسری قرارگاه نوروزی با موضوع واکسیناسیون رایگان دام سبک در این شهرستان خبرداد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، اکبر محمودی اظهار کرد: این رزمایش که با همکاری و مشارکت اداره دامپزشکی، مدیریت جهادکشاورزی شهرستان مرودشت، کلینیک های سیار دامپزشکی بسیج جامعه کشاورزی شهرستان و دفاتر نظام مهندسی کشاورزی از هشتم فروردین آغاز شده است و تا دوازدهم فروردین ادامه دارد.

محمودی افزود: در رزمایش مذکور واکسیناسیون رایگان  ۲۰ هزار راس دام سبک بر علیه بیماری های شاربن و آبله در روستای های دشتک و حصار بخش درودزن و سعادت آباد بخش سیدان پیش بینی شده است.

او بیان کرد: رزمایش فوق با هدف تحقق شعار تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین و باشعار خدمت دانش بنیان، جهاد خودکفایی آغاز شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار