تاریخ انتشار: شنبه 8 اسفند 1394 | 12:48 ب.ظ
بیانیه نماینده منتخب مردم مرودشت ، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی به مناسبت حماسه حضور
بیانیه نماینده منتخب مردم مرودشت ، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی به مناسبت حماسه حضور به نام خدا مردم شریف، عزتمند و ولایت مدار شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد؛ سلام بر رسول مهربانی محمد مصطفی(ص) و سلاله پاکش، عرض ارادت و ادب به آستان مطهر زهرای مرضیه(س). درود بر روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و آرزوی طول عمر و سلامتی برای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت […]

به نام خدا
مردم شریف، عزتمند و ولایت مدار شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد؛
سلام بر رسول مهربانی محمد مصطفی(ص) و سلاله پاکش، عرض ارادت و ادب به آستان مطهر زهرای مرضیه(س). درود بر روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و آرزوی طول عمر و سلامتی برای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای و سلام بر شهداء.
ارادت و خشوع بی پایان خود را به محضر خانواده های معزز و مکرم شهداء، جانبازان و ایثارگران حوزه انتخابیه نثار نموده و تداوم عزت ایشان را مسئلت دارم.
خدای را شاکریم که فرصت آزمون وحدت ساز دیگری را پیش روی مردمان پاک نهاد این سرزمین قرار داد تا از ورای رقابت های پرشور و آگاهانه انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، آفتاب سربلندی و استقلال ایران اسلامی، دوباره چهره نمایان سازد.
انوار گسترده حضور شورانگیز مردان و زنان ایرانی، بار دیگر چشم دشمنان این آب و خاک را خیره ساخت و مسیر توسعه و امید را پیش روی دلسوزان و شیفتگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هموارتر از همیشه نمود.
هفتم اسفندماه ۹۴، نمایش اقتدار و شوکت جمهوری اسلامی ایران در برابر دیدگان دوست و دشمن بود. مجامع بین المللی با چشمانی شگفت زده، نظاره کردند که درخت سبز انقلاب با حضور و حمایت امواج خروشان این مردم، همیشه پابرجاست. در کنار هموطنان بصیر سرتاسر ایران، مردم شهیدپرور، خونگرم و سختکوش حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز در حضوری متعهدانه، در عرصه انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حاضر شده و آراء ارزشمند خود را به نام کاندیدای مورد نظر خویش به صندوق انداختند.
اینک که فرآیند شمارش آراء به پایان رسیده و فرصت دوباره خدمتگزاری به مردم شریف حوزه انتخابیه برای اینجانب مهیا گردیده، وظیفه خود می دانم تا ابتدا خداوند رحمان و رحیم را سپاس گفته و سجده شکر بر درگاهش بجا آورم. همچنین از یکایک مردان و زنان همیشه در صحنه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد که شور و شعور انتخابات را در تمامی شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه به نمایش گذاشتند، قدردانی نموده و تداوم حضور و مسئولیت پذیری ایشان را خواهانم. به ویژه آنان که اعتمادشان، زمینه ساز تداوم خدمتگزاری اینجانب در عرصه خطیر قانونگذاری و پیگیری مطالبات مردم در صحن مجلس شورای اسلامی را میسّر نمود.
اکنون، رقابت های پرشور انتخاباتی که لازمه افزایش مشارکت است، پایان یافته و زمان همدلی، برادری و وحدت فرا رسیده است. چه زیباست که رقابت دیروز، جای خود را به رفاقت و هم افزایی برای عمران، آبادانی و توسعه شهرستان های سه گانه حوزه انتخابیه داده و انرژی و توان همه ما، صرف بهبود وضعیت موجود و رفع مشکلات گردد.
اینجانب در مقام منتخب مردم ولایتمدار و شریف شهرستانهای مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد، خاضعانه و برادرانه از تمام کاندیداهای محترم و حامیان ایشان تقاضا دارم که با پشت سر نهادن رقابت های انتخاباتی، فرصت برادری و همکاری را فراهم نموده و افکار روشن و برنامه های موثر خویش را در مسیر منافع مردم به کار گیرند. بار دیگر تاکید دارم که آماده همکاری مسئولانه و بهره گیری از توان فکری و منابع انسانی تمامی کاندیداهای محترم این حوزه انتخابیه هستم به ویژه برادران ارجمندم، آقایان استواری و قوهستانی که خود و حامیان محترم ایشان، زمینه ساز رقابت آگاهانه و افزایش مشارکت و سربلندی این حوزه انتخابیه بوده اند.
از تمامی نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه که با حضور و دلگرمی های خویش، سبب افزایش شور انتخابات و ترغیب شهروندان به افزایش حضور در پای صندوق های رأی شده اند نیز سپاسگزارم و دست طلب و یاری به سوی آنان دراز می نمایم.
از شورای محترم نگهبان، فرمانداری محترم و بویژه شخص فرماندار جناب حیدر زاده و معاونین محترم ایشان، امام جمعه محترم و روحانیت معزز، بخشداران و دهیاران سختکوش، شورای محترم تأمین، هیأت های محترم اجرایی و نظارت، هیأت محترم بازرسی انتخابات، رؤسا و عوامل اجرایی شعب رأی و تمامی عوامل ناظر و برگزار کننده انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تشکر نموده و سلامتی و عزت روزافزون ایشان را از درگاه احدیت آرزومندم.
از همراهان مخلص و یکایک فعالان ستادهای انتخاباتی خویش در حوزه انتخابیه نیز قدردانی نموده و اکیدا سفارش و توصیه می کنم که رفتار مومنانه، متواضعانه و برادرانه با اعضای محترم ستادهای انتخاباتی رقبا را فراموش نکرده و زمینه اعتلاء و رشد همه جانبه شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد را در کنار یکدیگر فراهم سازند.
برادر و خدمتگزار کوچک شما
محمد مهدی برومندی – ۸ اسفند ۱۳۹۴

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار