تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 اسفند 1400 | 11:10 ق.ظ
توزیع بالغ بر ۱۰۰۰ تن اقلام تنظیم بازار در مرودشت
توزیع بالغ بر ۱۰۰۰ تن اقلام تنظیم بازار در مرودشت معاون سازمان و سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از توزیع ۱۱۴۹ تن کالای های تنظیم بازار شامل گوشت، برنج و شکر در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهار کرد: این اقلام شامل۴۷۸ تن مرغ گرم […]

معاون سازمان و سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از توزیع ۱۱۴۹ تن کالای های تنظیم بازار شامل گوشت، برنج و شکر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهار کرد: این اقلام شامل۴۷۸ تن مرغ گرم و منجمد، ۳۲۵ تن شکر در رده خانوار، صنوف و صنعت و ۳۴۶ تن برنج هندی، پاکستانی و تایلندی است که از ابتدای سال به مرور توزیع شده و مقادیری نیز در حال توزیع است.

او با بیان اینکه توزیع این اقلام در حال حاضر نیز در حال انجام است، افزود: عاملین روزانه این اقلام را از استان دریافت می کنند و در ۱۲ فروشگاه  تحویل می دهند.

وی با اشاره به اینکه فروشگاه های توزیع اقلام با نصب بنر مشخص هستند، تصریح کرد: اقلام تنظیم بازارعلاوه بر بخش مرکزی در بخش مختلف شهرستان نیز توزیع می شود.

امیریان اضافه کرد: گروهی متشکل از جهاد کشاورزی، صنعت و معدن ، اتاق اصناف و بسیج اصناف کار نظارت بر توزیع این کالاها را بر عهده  دارند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار