تاریخ انتشار: پنجشنبه 19 اسفند 1400 | 12:52 ب.ظ
۲هزار لیتر سم تقلبی در مرودشت کشف شد
۲هزار لیتر سم تقلبی در مرودشت کشف شد مسئول حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از کشف و ضبط  سموم تقلبی و منقضی شده در بخش سیدان از توابع این شهرستان خبر داد.  به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، طاهره امیری افزود: ارزش اقلام مکشوفه در بازرسی از فروشگاه های […]

مسئول حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از کشف و ضبط  سموم تقلبی و منقضی شده در بخش سیدان از توابع این شهرستان خبر داد.

 به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، طاهره امیری افزود: ارزش اقلام مکشوفه در بازرسی از فروشگاه های عرضه سموم در شهرستان مرودشت حدود ده  میلیارد ریال برآورد شده است.

 او بیان کرد: تمامی سموم کشف شده به انبار مدیریت حفظ نباتات منتقل و پرونده متخلفین به مراجع قضایی ارجاع شد.

به گفته امیری؛ این اقدام توسط اکیپ ویژه گشت بازرسی و نظارت بر سموم دفع آفات نباتی متشکل از مدیریت حفظ نباتات، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، اتحادیه فروشندگان سموم استان وسازمان تعزیرات حکومتی، انجام شد.

این کارشناس تصریح کرد: بازرسی و پایش فروشگاه‌های عرضه سموم در شهرستان ادامه دارد و چنانچه فروشگاهی دستورالعمل و ضوابط را رعایت نکند ضمن صدور اخطار کتبی نسبت به پلمب فروشگاه اقدام خواهد شد.

مسئول حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت ضمن توصیه به مصرف کنندگان سموم از آنان خواست هنگام خرید به نوع بسته بندی و تاریخ تولید و انقضا دقت کنند و تنها سمومی را خریداری کنند که دارای برچسب تائیدیه از سازمان حفظ نباتات باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار