تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 اسفند 1400 | 12:40 ب.ظ
تسریع در پلاک گذاری تراکتورها در مرودشت
تسریع در پلاک گذاری تراکتورها در مرودشت مسئول مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تسریع در امر پلاک گذاری دستگاه‌های خود گردان کشاورزی در شهرستان مرودشت خبر داد و گفت: تاکنون بیش از سه هزار دستگاه تراکتور در این شهرستان پلاک گذاری شده اند. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، بیژن دهقان […]

مسئول مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تسریع در امر پلاک گذاری دستگاه‌های خود گردان کشاورزی در شهرستان مرودشت خبر داد و گفت: تاکنون بیش از سه هزار دستگاه تراکتور در این شهرستان پلاک گذاری شده اند.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، بیژن دهقان با اشاره به الزام پلاک گذاری تراکتور ها و ایجاد تسهیل در این امر اظهار کرد: تراکتور های بدون پلاک از فرایند دریافت سوخت در سامانه سدف حذف شده اند و امکان دریافت سوخت برای آنان مقدور نیست.

او بیان کرد: مالکان تراکتور های بدون پلاک که تا کنون برای دریافت پلاک مراجعه نکرده اند به منظور دریافت سهمیه سوخت و پیشگیری از مشکلات احتمالی هر چه سریعتر نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند.

دهقان با تاکید بر اینکه تخصیص سهمیه سوخت بهار به مالکین دستگاه‌های مذکور منوط به تشکیل پرونده‌های پلاک گذاری است، افزود: اتحادیه تعاونی تولید شهرستان کار تشکیل پرونده متقاضیان و ماشین آلات مشمول را انجام می‌دهند.

او با بیان اینکه تعداد ۵۲۶۰ تراکتور در شهرستان موجود است، تصریح کرد:  ۱۳۰۰ دستگاه تراکتور تشکیل پرونده و بازدید و در مرحله دریافت زوج پلاک هستند و بیش از نهصد دستگاه هنوز برای تشکیل پرونده اقدام نکرده اند.

این کارشناس ابزار کرد: شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون با هدف هویت بخشی و شناسنامه دار کردن ماشین آلات کشاورزی و جلوگیری از قاچاق سوخت است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار