تاریخ انتشار: دوشنبه 2 اسفند 1400 | 09:33 ق.ظ
۳۵۰همزمان با ایام الله دهه فجر؛ نفر روز در مرودشت آموزش کشاورزی دیده اند
۳۵۰همزمان با ایام الله دهه فجر؛ نفر روز در مرودشت آموزش کشاورزی دیده اند رئیس اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از ارائه آموزش های ترویجی در حوزه های مختلف در این شهرستان خبرداد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت راضیه اسلام مهر افزود: این آموزش ها در قالب برگزاری ۱۴ کارگاه آموزشی، دو […]

رئیس اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از ارائه آموزش های ترویجی در حوزه های مختلف در این شهرستان خبرداد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت راضیه اسلام مهر افزود: این آموزش ها در قالب برگزاری ۱۴ کارگاه آموزشی، دو دوره مهارتی و یک مورد نمایشگاه دستاوردهای اعضای صندوق های خرد زنان روستایی این شهرستان بود.

او با بیان اینکه این آموزش ها در حوزه های مختلف زراعی و دامی بود، اظهار کرد:  پرورش زنبور عسل، قارچ خوراکی، تغذیه گیاهی مبارزه با علف های هرز در محصولات شتوی و کالیبراسیون سم پاش ها از جمله موضوعات این دوره ها بود.

اسلام مهر با بیان اینکه این دوره ها با هدف ارتقاء بهره وری در عرصه های کشاورزی و در قالب برنامه آموزشی شش ماهه برنامه ریزی و اجرا  شده است، تصریح کرد:  آموزش های مذکور با بهره گیری از بسیج مهندسین کشاورزی و مربیان جهش تولید و  با هم افزایی توان مروجین مسئول پهنه در حوزه مراکز جهاد کشاورزی برگزار شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار