تاریخ انتشار: سه شنبه 19 بهمن 1400 | 16:49 ب.ظ
کنسرت کوبه ای نوازان “پرواز” در مرودشت
کنسرت کوبه ای نوازان “پرواز” در مرودشت به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت؛ کنسرت کوبه ای نوازان پرواز به سرپرستی خانم مهسا حمزوی همسر مرحوم رضا زارع به مدت سه شب در ۷،۸ و ۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ در تالار فرهنگیان مرودشت برگزار گردید.این کنسرت همزمان با سالروز در گذشت استاد […]


به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت؛ کنسرت کوبه ای نوازان پرواز به سرپرستی خانم مهسا حمزوی همسر مرحوم رضا زارع به مدت سه شب در ۷،۸ و ۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ در تالار فرهنگیان مرودشت برگزار گردید.
این کنسرت همزمان با سالروز در گذشت استاد رضا زارع از اساتید سازهای کوبه ای شهرستان مرودشت و بنیانگذار گروه کوبه ای پرواز و با یاد و خاطره ی آن مرحوم برگزار شد.
در این کنسرت بیش از ۳۰ نفر از نوازندگان ساز های دف و ضرب و سازهای دیگر قطعاتی را به یاد استاد خود اجرا که مورد توجه و علاقه حاضرین قرار گرفت.
قابل ذکر است استاد رضا زارع از نوازندگان و اساتید بنام دف، تنبک و سازهای کوبه ای بود که کنسرت های متعددی در سطح شهرستان و استان برگزار و اجرای برنامه با اساتید بزرگی چون کیوان ساکت و مجید درخشانی را در کارنامه خود داشت. وی سالیان متوالی در آموزشگاه های مرودشت و شیراز به تدریس ساز های کوبه ای پرداخت و هنرجویان زیادی پرورش داد. این هنرمند در بهمن ماه ۹۸ در سن ۲۹ سالگی به دلیل عارضه قلبی درگذشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار