تاریخ انتشار: یکشنبه 17 بهمن 1400 | 12:33 ب.ظ
افزون بر ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات به دامداران مرودشتی پرداخت شد
افزون بر ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات به دامداران مرودشتی پرداخت شد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از اعطای ۱۷ میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال تسهیلات در قالب دامدار کارت به منظور تسهیل در فرایند خرید نهاده ها به دامداران این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان، اظهار کرد: به منظور اجرای این […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از اعطای ۱۷ میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال تسهیلات در قالب دامدار کارت به منظور تسهیل در فرایند خرید نهاده ها به دامداران این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان، اظهار کرد: به منظور اجرای این طرح  از ۳۵۷ نفر متقاضی ثبت نام شده در سامانه سیتا، ۶۵  نفر تسهیلات اعتباری خرید نهاده ها را دریافت و مابقی نیز پس از رفع مشکلات تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات برای دامدارانی که در سامانه ثبت نامه کرده اند ادامه دارد، افزود: سقف تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریال  تا ۱۶۶ راس برای دام سبک و ۷۰ راس برای دام سنگین است و پرداخت تسهیلات بالاتر این تعداد هنوز اعلام نشده است.

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان فارس  با بیان اینکه تامین نهاده های مورد نیاز دامداران از جمله دغدغه‌های وزارت کشاورزی است، تصریح کرد: این تسهیلات  به منظور  حمایت از فعالان بخش کشاورزی و تأمین نقدینگی برای خرید نهاده های دامی و با  با سود ۱۱ درصد به دامداران پرداخت می شود.

امیریان  افزود: برای دریافت دامدار کارت نیاز به داشتن مجوز و  پروانه فعالیت نیست و دامداران تنها با داشتن هویت گذاری و پلاک کوبی دام‌ها مشمول دریافت این کارت می‌شوند.

وی  در خصوص مکان  توزیع نهاده‌ها نیز یادآور شد: پس از دریافت دامدار کارت دامداران با مراجعه به تعاونی‌های دامداران و کارخانجات خوراک دام  و مکان هایی که مشخص شده است، نسبت به خرید نهاده ها اقدام خواهند کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار