تاریخ انتشار: سه شنبه 28 دی 1400 | 11:30 ق.ظ
در قالب پویش شهید سلیمانی؛بالغ بر ۱۰۰۰ نفر در مرودشت آموزش کشاورزی دیده اند
در قالب پویش شهید سلیمانی؛بالغ بر ۱۰۰۰ نفر در مرودشت آموزش کشاورزی دیده اند مسئول اداره آموزش و ترویج معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از آموزش ۱۰۵۰ نفر روز بهره برداردر قالب ۵۴ کارگاه آموزشی و دوره مهارتی فنی و حرفه ای با موضوعات مختلف در قالب طرح پویش شهید سلیمانی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی […]

مسئول اداره آموزش و ترویج معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از آموزش ۱۰۵۰ نفر روز بهره برداردر قالب ۵۴ کارگاه آموزشی و دوره مهارتی فنی و حرفه ای با موضوعات مختلف در قالب طرح پویش شهید سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، راظیه اسلام مهر اظهار کرد: این طرح از تاریخ نوزدهم الی بیست و سوم دی ماه با همکاری مراکز جهاد کشاورزی، نیروهای جهش تولید، محققین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی، همکاران اداره آموزش و ترویج، ادارات تخصصی و ادارات تابعه جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت برنامه ریزی و اجرا شده است.

اسلام مهر افزود: این برنامه های آموزشی با موضوعات احداث سایه بان، تولید محصول استاندارد، تغذیه و مبارزه با آفات بیماریها وعلف های هرز مزارع گندم و کلزا، پرورش زنبور عسل، تاثیر سموم بر محیط زیست، کشت گیاهان دارویی و کم آب بر، پرورش قارچ خوراکی، پرورش دام سبک و غیره در قالب ۵۲  کارگاه و  دو دوره مهارتی فنی و حرفه ای برگزار شده است.

به گفته او؛ این طرح با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و بر اساس تفاهمنامه سازمان جهاد کشاورزی با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج عملیاتی شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار